jane the pain - inredning & sånt..

Jul uppdatering!

Kategori: Hemma hos mig..

Japp då vart julen överstökad.. och jag plockar bort totar i smyg, i hopp om att ingen skall upptäcka att julen smyger obemärkt ur huset. Vet ni att nu när jag sitter och tittar på bilderna från julafton så finns det inte en endaste bild på mig. Fast det är väl lika bra. För om det är någon som gått in för frosseri under december månad så är det JAG!
Om man tittar riktigt noga i skeden på detta foto så ser ni mig bakom kameran..typ..
Annars.. förutom att jag inte blev dokumenterad under årets jul så har den varit toppen. Jag fick inte en endaste inredningspryl i julklapp:( Filip tyckte inte att jag behövde det..... OM jag vetat att vi skulle tänka så så hade alla Robert Gustavsson julklappar i form av ljudböcker och Det bästa av... uteblivit från Filips pakethög. Nu vet jag det till NÄSTA år!!!
Men jag blev så klart glad iaf. Jag fick presentkort i diverse klädbutiker, en ny mobiltelefon, ett presentkort på Elgiganten så jag kan köpa ett stativ till kameran (grattis bloggen..nu kan jag fota även om det inte är sommarsol), en prenumeration på Plaza interiör, en ap-snygg väska, nya Converse och ett jobb:) Mer om jobbet får ni höra sen, om det är/blir genomförbart..
En himlans behaglig jul om jag får säga det själv.
Alla barn och vuxna är nöjda och belåtna.. Jag konstaterar dochatt Tomtens läskiga mask behöver bytas ut till nästa år!!
Hoppas ni haft en fantastisk jul.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Verkar som ni haft en toppenjul trots tomtens lite läskiga mask;) Låter spännande med jobbet?? Ha nu en bra fortsättning, kram emma

    2011-12-27 | 22:38:58
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • pysseliten säger:

    mysigt värre ni ser att ha haft hos oss komer ju ingen tomte då barna är så stora . har länkta dig idaG HAR GJORT knoppar av dina ugglor :) den radiga tapten skulle kanske göra sig snyggt med y hallen .

    2011-12-28 | 14:42:44
  • Emelie säger:

    Det är ju så typiskt det där, jag är inte heller med på något kort, det är liksom alltid alltid jag som knäpper av...

    2011-12-28 | 22:17:56
    Bloggadress: http://emeliesamjolie.blogg.se/

Kommentera inlägget här: