jane the pain - inredning & sånt..

Vi ska bygga hus i mellan dagarna:)

Kategori: Inredning & inspiration

Som ni vid det här laget måste ha förstått, har det varit alldeles vansinnigt hektiskt hemma hos oss under hela December. Men nu börjar jag se ett slut på stressen. Två julklappar ska inhandlas samt en massa mat och choklad...Jag ska (och har) ätit så mycket choklad att jag nästan spricker. Sen blir det nyårsafton och då ska jag med stormsteg återgå till min match vikt..Det kommer bli tufft, men ack så skönt när ja väl är där. I dag möttes jag och Filip i dörren när jag kom hem från jobbet och han stressade iväg till jobbet. Jag passade på att bestämma att vi skulle bygga hus inne hos Hilda i mellandagarna...han hann liksom inte säga nej. Hur ypperligt som helst:) Nu är det bestämt och då är det bara att göra. Jag hoppas även att vi ska få upp dom sista listerna efter golvläggningen....det är liksom DAGS för det nu!!
Tänk vad mycket fint det finns till våra små. Fast jag kommer bygga Hildas hus av mdf. Det kommer bli hur bra som helst (hoppas jag)..Jag vet iaf en som kommer bli hur GLAD som HELST. Förhoppningsvis så glad att det inte längre gör något att Tomten tagit alla hennes nappar..
För er som inte vill bygga ert egna hus finns det en mängd olika färdiga lekhus att välja på. Olika snygga förstås;)
Jenny

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Döskallehuset var ju hur ballt som helst samt det svart/vita som man kan färglägga själv tror bygglov har haft med det i nått program.

    Kram/ Josefina

    2011-12-21 | 08:26:07
    Bloggadress: http://josefinashem.blogg.se/
  • Emma säger:

    Var kan man hitta döskalle grottan, har letat med ljus och lyckta men hittar det ej. Säkert på tok för dyrt för mig. Men kan ju vara bra att veta var det finns när man väl vunnit miljonerna ;-)



    kram/Emma

    2011-12-21 | 21:11:02
    Bloggadress: http://hemmahosemppan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: