jane the pain - inredning & sånt..

Det är kaos....

Kategori: Hemma hos mig..

här hemma.. Nu Måste väggen snart bli klar innan min hjärna sprängs. Jag klarar inte av röran mer..... Idag ska jag bjuda er på kaoset.. HÅLL I ER!!!
I styvbarnets rum ser det ut så HÄR..
Vi har tryckt in det mesta i Elins rum.. Det är ju tur att hon inte bor här just dom här dagarna.. Men snart kommer hon, så det gäller att vi rappar på!!!!
Det är kaos i övriga huset också, även om det inte är riktigt lika illa. SLIPDAMM har en tendens att ligga exakt överallt..
Här har ni iaf Expedit.. Filip har varit på Ikea och handlat rätt insatsskåp.. Lådorna vi köpte var fel..Så det kommer vara skåp även i den nedre raden...Det saknas även hjul på möbeln.. Ni kan ju gissa om dom var......SLUT!!
Men jag ska inte tjura för det. Allt blir nog bra SEN..
Hoppas ni haft en bra helg.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Elin säger:

    Hehe förstår att det inte är så kul att se det där kaosrummet, men du får ta djupa andetag, blunda och tänka på hur otroligt fint det kommer att bli när det är färdigt :)

    2011-02-20 | 17:42:26
    Bloggadress: http://elinochalva.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    ååå looking good ;) hehe ja det blir lite stökigt när man drar igång sånna stora projekt, men fint blir det!! jag hatar slipdamm...

    2011-02-20 | 18:00:48
    Bloggadress: http://www.designinsight.se
  • Alma säger:

    Vad bra att ni kunde reklamera skåpet,jag förstår dig ang kaos man får ju liksom panik.



    Men tänk vad fint det kommer att bli när det väl är färdigt;)



    Jag vill se bilder så klart,kul varje gång.



    Kramar



    2011-02-20 | 18:07:35
  • Anonym säger:

    SVAR:

    Elin-Nää man blir galen om man kollar in där.. Usch jag vill bara få ordning på allt.

    Petran-Hmm det känns inte så good just nu..Men det kommer det bli. Det är bara att man är så ivrig. Slipdamm suger fett!



    Alma-Jaaa det var verkligen bra. Det var inte helt enkelt att ta sig dit med det i ett stycke.. Bilder kommer.. OM DET BLIR KLART;)

    2011-02-20 | 18:36:46
  • Malin Inspiration & design säger:

    Jenny; TACK! Vad roligt att du gillar det! Själv trivs jag grymt bra med toan. Det blev verkligen ett lyft. Avskydde verkligen våtrumstapeten som var där.

    Vad roligt att du inspireras! Lycka till med kommande projekt, vad det nu blir. ;)



    Må så gott! Kram Malin



    Usch då, vilken röra hihi. Stackars dig! Jag får krupp på sådan röra... :S



    2011-02-20 | 18:42:24
  • Malin Inspiration & design säger:

    Jenny; TACK! Vad roligt att du gillar det! Själv trivs jag grymt bra med toan. Det blev verkligen ett lyft. Avskydde verkligen våtrumstapeten som var där.

    Vad roligt att du inspireras! Lycka till med kommande projekt, vad det nu blir. ;)



    Må så gott! Kram Malin



    Usch då, vilken röra hihi. Stackars dig! Jag får krupp på sådan röra... :S



    2011-02-20 | 18:42:39
  • Kerstin säger:

    Typiskt att de var slut! Jag har hjul till en expedit som ligger här o skräpar, inte för att det hjälper så mycket...



    Kram

    2011-02-20 | 18:49:24
  • jenny säger:

    SVAR:

    Malin- Du ska verkligen vara nöjd för det blev suuuuperbra.

    Kerstin-Hmmm det är sånna som du som sitter på mina hjul utan att använda dom;) Jag har beställt dom så dom kommer med posten:)

    2011-02-23 | 10:12:49
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: