jane the pain - inredning & sånt..

Dränkt i färg..

Kategori: Inredning & inspiration

Alltså jag älskar ju vitt.. och svart och grått.. Så man skulle egentligen kunna tro att jag är nån form av tant från ett socialkontor eller en kurator eller nåt sånt.. MEN det är jag ju inte (även om jag faktiskt har lite soctant kläder på mig idag..fördomsfull jag vet..)..
Just idag har jag varit nästintill dränkt med färger.. Jag har sytt som en tok i dom mest färgglada tyger som finns.. Visst är det märkligt.. nästan lite konstigt.. GIVETVIS syr jag massa i svart och vitt också..men mest i färg just nu..(det går säkert över..)

Vet ni att när jag gick min Textil och design utbildning för huuundra miljarder år sen, berömde lärarna mig för min förmåga att kombinera färger...Japp det är sant..Det hade ni aldrig kunnat tro va?! Detta var alltså innan jag gick över till "gråtantslooken".. och blev svart/vit och depressiv...Men som sagt nu gör jag ett nytt försök;)

Denna bilden kommer från Sköna hem..I like..
Men jag tror aldrig att jag kommer ge mig på gröna golv..Hade ni vågat det?



Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: