jane the pain - inredning & sånt..

Fake eller äkta spelar ingen roll..

Kategori: Hemma hos mig..

Dagen började med att jag mådde illa..jag trodde att det var för att jag var så nervös p g a av morgondagens operation. Så när dom ringde från folktandvården och sa att Tandläkaren var sjuk, trodde jag att illamåendet genast skulle gå över. Det gjorde det iNTE..för nu helt plötsligt mår jag ännu mer illa och har jätte ont i huvudet..TYPISKT! Det blir inget jobb för mig idag, varken med företaget eller mitt vanliga jobb.. Hmmmm..hatar att vara sjuk och emlig.
Ni ska i alla fall få se renoverings röran, den kommer hålla i sig ett par dagar till. Men sen så.. Man kommer kunna duka värsta långbordet..Jag säger bara CHOKLADFEST..(ja..jag har fortfarande en miljard kilo att gå ner..men sen så). Det kanske får bli en HÄLSO fest där emellan..Alla som kommer på festen måste ha jättestora muskler, fake eller äkta spelar ingen roll:)
No more fulvalv liksom:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • MODEMARTIN säger:

    Har du haft en bra helg? :)

    2011-02-14 | 11:48:49
    Bloggadress: http://www.modemartin.se
  • Alma säger:

    Äntligen vad snyggt det kommer o bli när det väl är färdigt:)Kram

    2011-02-14 | 17:21:44
  • jenny säger:

    SVAR:

    Alma-JAaaaaaa äntligen:)

    2011-02-14 | 19:08:41
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: