jane the pain - inredning & sånt..

Gamla bilder..gamla hem..

Kategori: Hemma hos mig..

Jag hittade ännu mer gamla bilder i datorn.. HUA!! Tänk vad smaken förändras i takt med att tiden går.. Man tror inte att man förändras så mycket.. MEN det gör man, helt utan att märka det..
Hur kunde jag tex gå med på den röda espresson?? Jag ville ha den i vitt. MEN lät mig övertalas av han den där som inte har nån koll...NÄ jag nämner inga namn;)
Väggmålningen gillar jag dock fortfarande..Inte för att den kommer målas upp här hemma igen..Men ändå<3
Många av er har redan sett dessa bilderna tuuusen ggr om.. Jag är ledsen för upprepningen.. HOPPAS ni överlever;)

Kommentarer

  • antonia säger:

    Jag tyckte den gjorde sig i rött espressomaskinen ;) Tumme upp för din sambo (denna gång)

    2011-02-15 | 08:39:49
  • jenny säger:

    SVAR:

    Antonia- Ha, vad glad han ska bli.. Jag gillar inte rött alls. Den hade gärna fått vara svart, gul eller grön..men inte röd!

    2011-02-15 | 10:59:15
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: