jane the pain - inredning & sånt..

Jag gillar INTE rött...men..

Kategori: Inredning & inspiration

Så här tuff hade jag velat vara.. Men det skulle aldrig hända.. Eller jo det skulle kunna hända. Men jag skulle få panik och ångra mig.. Vår trappa ser ut typ så här i formen. Den är dock vit med fuuula furusteg.. Dom bara väntar på att bli målade VITA!! När det nu ska hända??? Det är ju liksom lite mans göra tycker hon som tvättar, diskar, putsar och dammar;)
Men visst är trappan cool..Jag som inte ens gillar rött..
Jenny

Kommentarer

  • Malin säger:

    Vad fin bloggen har blivit! Jättekul att du ska öppna webbshop, jag kommer garanterat att hitta ngt snyggt!

    2011-02-15 | 09:12:56
    Bloggadress: http://love4leo.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Malin- Tack vad kul att du tycker det:) Ja visst ska det bli kul.. Jag längtar själv.Just nu är jag beroende av så många runt omkring. Det är lite jobbigt. Men jag hoppas att det bli bra och att jag lyckas ta fram produkter som folk vill ha.

    2011-02-15 | 11:01:32
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: