jane the pain - inredning & sånt..

Jennys topp fem lista..

Kategori: Mina män

Ibland är jag godheten själv.. Oftast inte men ibland så är jag så där ruskigt snäll;) Jag skickade en bit av min zigg zagg tapet till Isa med bloggen RUSTA UPP.. Sen dess har hon tackat mig en miljard ggr på olika sätt. Himlans gulligt tycker jag.. Bl a. gav hon mig en låt.. Ni hittar till hennes blogg med länk till låten HÄR..

Kanske hamnar Snygg Erik bland mina topp fem män framöver, OM han bara kan tänka sig att åldras lite..

Topp Fem listan:

1. Filip, så klart!
2. Pierce Brosnan (Jag vet honom har ni inte hört ett ord om..men det är faktiskt så!) Detta kan lätt förvandlas till en kuggfråga i en kommande tävling;)
3. Bruce Willis
4. Lasse Berghagen
5. Patrik Dempsy, Ja han kommer sist. För även om han är en hittie NU så kan man inte förtränga hur han såg ut i "Can't buy me love"

och ev. då Snygg Erik om han blir vuxen..




Jenny

Ps. Ta inte så allvarligt på denna typen av inlägg;) Ds.

Kommentarer

  • Cia40:) säger:

    Förstår att du har Pierce Brosnan, på nr:2

    Han är en snygging, and i love him ...hihi

    KRAMAR Cia:)

    2011-02-08 | 00:00:03
    Bloggadress: http://www.rodating.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Svar:

    Eller hur.. ytterst manlig!

    2011-02-08 | 07:58:54
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: