jane the pain - inredning & sånt..

Klättrar på väggarna..

Kategori: Jag & familjen

Vet ni.. Att IDAG..blir det nog KLAAAART i vardagsrummet... ÄNTLIGEN..och idag..kanske toan blir grååååå..Åååh man kan nästan inte tro att det är sant..Man kan ju bara hoppas att tapeten kommer upp på lill-toan också. DET hade varit underbart.
Det blev ingen tandoperation idag heller (sa jag det igår? snurrig som sagt).. Tandläkaren sa att jag måste vara helt frisk innan han går in i munnen. Jag börjar bli ganska trött på det här med influensan. Doktorn sa att jag måste ta det lugnt, eftersom den nya influensan har en tendens att bryta ut en andra gång. Just precis när man tror att man blivit frisk liksom. Därför har jag tagit det jättelugnt. OM man bortser från i lördags när jag trodde att jag var superfrisk, och odödlig.
Idag är jag iaf bara lite illa mående och har bara lite ont i huvudet och bara lite ont i halsen. SÅ idag tänkte jag testa lite luft! För jag blir gaaalen av att bara ta det lugnt och sitta inne.
Jag ska fota vard/matrummet sen så ni får se.. DET börjar liksom bli ordning:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • MariaN säger:

    Jag väntar med spänning på bilderna... :)

    2011-02-22 | 20:10:31
  • jenny säger:

    SVAR-

    Maria N-FÖRLÅT..jag lovade dom igår också fick ni inga. Ska genast gå ner och fota så ni får se.

    2011-02-23 | 10:16:20
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Alma säger:

    Jenny:Hur går det med renoveringen börjar det bli klart nu.Bilder önskas när du har tid och ork,har du blivit frisk nu då.



    Har tyvärr inga tips ang spegel du letar efter hoppas ngn annan kan hjälpa dig.Lägg en bild på Månsen och Puma haha jag är kattgalen vet du,har själv två.



    Ha det bra!Kram Alma

    2011-02-23 | 18:23:00
  • jenny säger:

    SVAR:

    Alma- Japp...nu är det klart. Bara lite småfix kvar..

    Jag ska fota katterna nån dag..

    2011-02-23 | 23:29:31
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: