jane the pain - inredning & sånt..

Kolla in ADAM..

Kategori: Köptips..

Har ni sett MIOs nya Stol ADAM?
Jag gillar....JAG måste ha..iaf en. För jag behöver ju egentligen inga stolar.. Men den kanske blir bra som stol till Datorbordet eller nåt..
Nästa vecka ska jag operera bort min visdomstand.. ÅNGESTEN har börjat krypa över mig (jag är sjuuukligt skraj).. Tanken på att strunta i det ligger väääldigt nära.. Men så tänker jag att jag säkert kommer få en jättefin "stackars dig present"..från Filip. Tror ni inte det??!!
Kanske en stol som heter ADAM eller vita golv...eller en miljon kronor..eller kanske en fåtölj.. Eller nä, just det. Fåtöljen skulle jag ju få i alla hjärtansdag present.. Hrrrrrm (jättelång harkling)..
Jenny

Kommentarer

  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Han var snygg! :)

    2011-02-10 | 23:22:46
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Alma säger:

    Fy vad jobbigt men det blir skönt att göra sig av med den onda oxå. Håller tummarna för dig.



    Kram och lycka till

    2011-02-11 | 08:39:19
  • jenny säger:

    SVAR:

    Hanna-jaa..jag är lite kär i den där ADAM tror jag;)

    Alma-Tack..usch jag vill bara att det ska vara över..

    2011-02-11 | 09:21:31
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Eric säger:

    Ny stol? haha det är en dålig kopia av stolen Myran (3101) eller sjuan (3107) som är designade av

    Arne Jacobsen.

    De började produceras 1952...

    Men färgen är fin!

    2011-02-11 | 22:41:51
  • jenny säger:

    SVAR:

    Eric- Alltså jag vet att det är en kopia.. NY stol..då menade jag att den hel gröna varianten var ny på MIO..Men det är kanske inte så lätt att veta. När man hobby köper stolar så är det alldeles ypperligt med kopior. Speciellt när man egentligen inte behöver. Men visst skulle jag gärna ha Myran stolen hemma. Den är klart snyggast. (både sjuan stolen och myran stolen skiljer sig en hel del i ryggstödet). men som sagt det var det helgröna jag gillade:)

    2011-02-12 | 10:15:51
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: