jane the pain - inredning & sånt..

Påfåglar flyttar in??

Kategori: Inredning & inspiration

Jag tittade in hos Tipsy Tessie och blev alldeles kär i hennes dörrmatta.. Undrar om jag ska klicka hem en sån?!
En grön skulle nog funka..Eller börjar jag tröttna på grönt...Just nu skulle jag kunna ha baaaara vitt. Men det är ju trist i längden..Dom vita golven kommer lösa alla problem.. Vitt löser som sagt det mesta..
Dörrmattan kommer från RICE..
Jag tror att jag vill ha den... Visst skulle den ligga snyggt på mina vita golv..SOM INTE FINNS!!!!!
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    nämen här händer det grejor! Ny header igen =)

    ja den var läcker den mattan! super till vitt golv sen då, när kommer det? ;) håller på hjälpa bror med sin lägenhet och försöker berarbeta honom att vitt golv är det enda rätta ;)



    Krams

    2011-02-02 | 21:36:17
    Bloggadress: http://www.designinsight.se
  • Sara säger:

    Den var jätte fin, dock är det lite fel grön för mig

    Skulle vilja ha turkosblå, en färg som jag gillar mycket just nu.. ska se om jag hittar i annan färg



    Kram

    2011-02-02 | 22:31:17
  • jenny säger:

    SVAR:

    Petran-Ja..jag vile ha en som var lik den jag kommer ha på webshoppen. Men jag kände att den blev lite tam här..Jag har planer på hur jag vill ha den så den kommer ändras igen framöver. Reklamen åkte bort. Jag har haft den på prov, men jag tycker inte om den.



    Sara: Jag tror att den finns i ganska många färger.. Hoppas du hittar en som du vill ha.

    2011-02-03 | 00:26:28
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Alma säger:

    Snygg matta kommer passa bra hemma hos dig;)Alma

    2011-02-03 | 09:32:56
  • jenny säger:

    Svar:

    Alma- Jaaa jag vet..Jag har haft ångest över att jag inte svarat dig.. Vi brukar ju kommunicera genom bloggen.. Allt är bra Med Måns. Han växer så det knakar.. Är vild som 17, så det är tur att han är så söt som han är;) Rent allergi mässigt går det hittills mkt bra. Hoppas allt är bra. Kram

    2011-02-03 | 11:18:51
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • jenny säger:

    SVAR: Visst är den.. fast jag beställde faktiskt aldrig den..Får se sen..Nu råkade båda svaren komma under detta inlägget:)

    2011-02-03 | 11:20:43
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Alma säger:

    Tack Jenny för ditt svar, skönt att det går bra för lille Månsen (sötnosen)Hoppas gubbens allergi håller sig borta.



    Kram på dig!

    Alma

    2011-02-03 | 11:27:03
  • jenny säger:

    Svar:

    Alma- Jaa det får vi verkligen hoppas.. Nu har lillkatten fått börja gå ut också..Då blir det ytterligare lite bättre. Ha en bra dag.

    Kram jenny

    2011-02-03 | 12:24:58
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: