jane the pain - inredning & sånt..

Rea fyndet har anlänt..

Kategori: Hemma hos mig..

Idag hämtade jag mitt tidningsställ (rea fynd) från www.inreda.com
Ååååhh det var liksom bättre i verkligehten än på bild..Det var jätte långt. Dessutom kan man montera upp det på väggen. Det hade jag ingen aning om. SÅ om nu bara renoveringen blir klar så jag kan sätta upp det på ett bra ställe. Just det... var är hantverkaren?? Skulle inte han komma idag?!
Jag tjänade typ  500 spänn på att köpa detta. Tänk vad rik man blir av shopping;)
UNDERBART!
Jenny

Kommentarer

  • Lisa säger:

    Snygg ny header men jag kan ej läsa dina inlägg för texten är superstor och supertjock och alla bokstäver flyter liksom ihop. Om jag går på kommentera så ser inlägget ut som vanligt. Är det bara jag som har detta problem sen du bytte header? Synd iallafall! :(



    /Lisa

    2011-02-13 | 20:57:51
  • Sofia säger:

    Haha ja visst är det underbart att fynda! :) jag tjänade nästan 400 spänn på att köpa två Tamtampallar häromdagen! :) hade jag bara köpt en hade jag ju bara tjänat 200... ;)



    Snygg header!



    Ja du hantverkare har jag inte mycket till övers för. Är oerhört trött på att de lovar att komma under flera veckors tid. Usch!



    Vad tråkigt slut det blev nu.. KRAM på dig! :)

    2011-02-13 | 22:46:32
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Sofia-Tänk vad rik man kan bli på att handla;) Kul att du gillar den..speciellt med tanke på att jag höll på att bli gaalen när ja skulle ha in den i kodmallen.'Hantverkaren kom:) Så nu ska det bara slipas, spacklas en gång till..SEN kan det målas:) HURRA!

    2011-02-14 | 08:02:42
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Lisa säger:

    Nu funkar det! Skönt! :D

    2011-02-14 | 09:00:16
  • Smill säger:

    Hahahaha snyggt tidningsställ. Jag köpte ett sådant för typ 8 år sen men gav bort det till ngn. Synd för mig...för det är väldigt fint!



    tjing

    2011-02-14 | 11:04:07
  • jenny säger:

    SVAR:

    Lisa-Vad bra..

    Smill-Men så dumt.. 8 år sen..jag är lite efter med andra ord. Jag hde inte köpt det om det inte var på rea.. Tyckte inte bilden gjorde sin rätt. Men ack så nöjd jag är:)

    2011-02-14 | 11:06:24
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: