jane the pain - inredning & sånt..

Svar o sånt?

Kategori: Jag & familjen

Ok en fråga ang. kommentarer och svar. Vill ni ha svar? Jag menar går ni in och kollar om ni fått svar? Förut försökte jag svara på alla era kommentarer. Men så tog  familjen, företaget, jobbet, alla mail mm, så mkt tid att det liksom rann ut i sanden.. Jag svarar gärna, det känns mer personligt. Men om ni inte går in och kollar så känns det förståss onödigt.

Så ni kan väl säga hur ni vill ha det:)

Idag har jag haft en riktig skit dag.. men jag har bestämt mig för att vara glad ändå!
Hoppas ni haft det bättre.

Kraaaam Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    På min blogg gör jag så här: De som har en egen blogg, går jag in där och svarar. De som inte har en egen blogg svarar jag bland mina kommentarer på min blogg. Jag antar att de går in och läser svaret iaf. :)

    2011-02-02 | 07:39:41
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Om man skickar en fråga, så önskar jag svar till min blogg... mkt lättare att hålla koll på om du svarat på frågan osv :)

    2011-02-02 | 08:16:54
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Jag brukar svara på mailen, för de som har angett adress. Resten svarar jag i ett inlägg.



    Läser man typ 50 bloggar om dagen, så är det kanske inte alltid lätt o hålla koll på vem man har frågat något.



    Puss!

    2011-02-02 | 09:46:12
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag försöker komma ihåg var jag skrivit men det blir svårt i längden. Jag har samma problem jag har en svarsfunktion på min sida så jag svarar under kommentaren men ska försöka lägga till en förfrågan om ett mejl när jag svarat. snurrigt det blev!

    2011-02-02 | 11:30:19
    Bloggadress: http://www.designinsight.se
  • Sofia Selänger säger:

    Hej på dig!



    Jag önskar svren här så att även jag kan ta del. Svarar du till andras bloggar och jag gärna vill veta svaren så måste jag leta upp andras bloggar för att få reda på svaren....



    Bara min tanke kring det hela!!

    Kram på dig

    2011-02-02 | 19:52:09
  • Linda säger:

    Håller helt med ovanstående Sofia. Det har hänt många ggr i andra bloggar att jag haft samma fråga som nån annan men inte hittat svaret plus att det tar en hel massa tid att försöka finna det i frågarens blogg. Blir ju trist för den som har bloggen som får en fråga också att svara flera ggr på samma sak kanske. Så om jag har en fråga återkommer jag, vilket har hänt ett par ggr.

    Tackar för dom svaren om jag inte gjort det innan :-)

    2011-02-02 | 20:32:34
    Bloggadress: http://leonell.blogg.se/
  • Sara säger:

    Jag tycker det är lättare att hitta svaren där jag frågat dem och vill jätte gärna ha dina svar!! DEt känns mer personligt men sen kanske det inte alltid är lätt för dig att svara alla eller få samma fråga 100-tals gånger. Håller med Sofia oxså..



    kram

    2011-02-02 | 22:27:49
  • jenny säger:

    SVAR:

    Hej allihop. Kul att ni sa vad ni tyckte. Det låter som att dom flesta av er önskar svar här, så då får det bli så..igen.. Ett tag kändes det som att folk ändå inte läste sina svar och då slutade jag skriva. PÅ gamla bloggen hade jag en svarsfunktion. Det var bra..det saknar jag på denna. Jag ska skärpa mig:) Tack för att ni kommenterar, det uppskattas. Alltid kul att veta vilka som läser.



    Kraaam jenny

    2011-02-03 | 00:29:28
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Alma säger:

    Hej Jenny:Jag läser svaren varje gång.Kram Alma

    2011-02-03 | 08:36:30
  • Josefina säger:

    Jag läser också svaren blir jätte glad när du svarar!

    2011-02-03 | 14:28:49
  • jenny säger:

    SVAR:

    Josefina- Ja men se..då ska jag bli bättre på att svara:) Hoppas allt är bra. Jag har inte varit på den där outletten i Kumla än.. Måste ta mig dit snart. Tiden räcker liksom inte till..

    2011-02-03 | 14:41:40
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se
  • Josefina säger:

    Jag har inte varit där på jätte länge heller!

    Jag webbshoppar mycke då jag tycker att Örebro som

    är en stor stad skulle kunna ha bättre inredningsutbud än vad det har..

    Tur att din shop öppnar snart!

    2011-02-03 | 20:00:22
  • jenny säger:

    SVAR:

    Josefina- VISST suger det.. Det är bara finrummet som har roliga saker tycker jag.. och dom tar sånna överpriser att det är sjukt. Dessutom var dom bättre när det var dom gamla ägarna som hade det.. Jag webshoppar också...alldeles för mkt!

    2011-02-03 | 22:24:03
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: