jane the pain - inredning & sånt..

Tankearbete med sjuk hjärna..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag ligger och tänker på ett hallprojekt..som innefattar massa ankarkrokar, en Billy bokhylla med dörrar. Väggtext och en himla massa hyllplan.. Tanken är att det ska dölja alla jackor och skor i hallen, på minimal yta.. Någon som kan lista ut hur jag tänker? Ganska enkelt eller hur.. Det är farligt att vara sängliggande..
Det är alltså denna väggen det handlar om..
Billy från Ikea..
Dubbelkrokar från Inreda.com
Sen råkar det vara så att det bara finns fula vitrindörrar på Ikea...Jag vill ha vanliga släta vita..Hmm undrar om det är svårt att fixa egna? Det är väl det där med fästena då...
Får se om jag ger mig på detta någon dag..
Jenny

Kommentarer

  • jessica säger:

    Eller så kan du tapetsera dörrarna! Låter tantigt men kna bli galet snyggt :-)

    2011-02-16 | 19:39:22
  • Petran på DesignInsight säger:

    äsch det är väl inge svårt? du är ju superkvinnan! ;) rätt gångjärn så går det där super. innanförliggande eller vad det kallas..



    krya på dig!

    2011-02-16 | 21:03:26
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Lotta säger:

    2011-02-16 | 22:53:20
  • Lotta säger:

    Man kanska ta och bli sjuk lite oftare, om man kommer på så där bra ideer menar jag! Fast har inte ikea garderobsdörrar eller nått som kan passa? kram

    2011-02-16 | 22:55:38
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • Sofia säger:

    Det där var en bra ide! Och billigt alternativ! Perfekt! :)

    Kraam!

    2011-02-17 | 07:47:41
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    Svar:

    Jessica-Ja det skulle man kunna.. men det kommer jag nog inte göra..tack ändå för tipset.



    Lotta-Lagom sjuk är bäst.. Idag har jag passerat lagom gränsen ganska rejält..Vi får se om ja tycker detta är en bra idé när jag tillfrisknat. Men jag är så trött på att se alla jackor och skor. Hoppas dina prickiga barn blir friska snart. Hilda fick sin första vattkopps prick på julafton.. Men nu är det överstökat. Båda ungarna har haft det. Jag tror inte ikea har andra dörrar som passar. Men jag ska kolla upp det.



    Sofia- Eller hur.. speciellt när man redan har allt på plats. utom dörrarna då..

    2011-02-17 | 14:15:13
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • PINI säger:

    PAX garderoberna finns ju med endast 37 djup, kanske ett alternativ istället för billy...finns ju massa dörrar att välja på då=)

    2011-02-17 | 14:48:48
  • jenny säger:

    SVAR:

    Pini- Ja jo jag vet.. Har en sån i huset på landet. Orkar inte konka hem den. Däremot har jag en billy som jag inte vet vad jag ska göra med.. Vi får se hur det blir. Det kan ju inte vara så svårt att få två mdf skivor tillsågade..

    Tack för tipset.

    2011-02-17 | 16:19:38
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: