jane the pain - inredning & sånt..

Tapeter till en tapetnarkoman..

Kategori: Inredning & inspiration

Fick nyss ett nyhetsmail från Wohnzimmer.. Dom visade upp sina nya tapeter.. Det är ju kanon att dom skickar det till en tapetnarkoman....

En del av dom hade jag kunnat tänka mig att testa..









Den sista bilden är rolig tycker jag.. Men jag vet ärligt talat inte vart jag skulle kunna ha den..Jag har helt enkelt ett för litet hus..

Nedräkningen är i full gång här hemma.. Bara 4 dagar kvar tills fulvalvet är borta.. ( om det nu blir av..jag vågar inte riktigt tro att det är sant..)

Hoppas ni får en toppen helg.

Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    De tre första gillade jag! Undra om det skulle passa i vår hall när vi ska tapetsera om där snart... hmmm hmm...

    Trevlig helg till dig/er med!

    Kram!

    2011-02-04 | 22:28:24
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Sofia-Nr två tycker jag är snygg. Perfekt på en liten del av väggen.. Testa. Blir det inte bra är det ju bara att tapetsera/måla över efter ett tag.. Ha en bra helg du med.

    Kraam

    2011-02-05 | 09:16:43
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: