jane the pain - inredning & sånt..

Tyger i mängder..

Kategori: Jtp-Design

Idag hämtade jag ut världens största paket med tyger.. Så nu kan jag lugnt sätta igång med mina planer.. MEN jag har ett lite problem.. Var 17 ska jag lägga allt??? Det där syrummet som jag pratat om så länge.. JAG BEHÖVER DET NU!!!! Men det är det ingen här hemma som förstår.. SÅ i morgon måste jag trolla med knäna....Hur det nu ska gå till..
Vi skulle ha åkt in med "reklamations skåpet" till Ikea idag. MEN så var det nån här hemma som hade sett till så vi inte hade någon bil med drag.....Vi måste alltså vänta till nästa helg. DÅ ska det minsann reklameras.. HOPPAS jag.
Vad har ni hittat på i helgen?
Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Letar överallt efter snygga hissgardiner/kappor till barnrum. hittar en massa fina tyger men eftersom att min symaskin dog en tragisk död så går de ju inte att sy. och de enda färdiga ja hittar är ju med nallar och liknande och Det kommer INTE in.

    Så jag gråter ju inte om du kommer ha sånt i din webbshop ;P

    2011-02-06 | 22:08:01
  • Anonym säger:

    SVAR:

    Nej tyvärr har jag inte tänkt att sälja sånt.. Men på frapp.se kan du specialbeställa till bra priser.

    Klicka in här: http://www.frapp.se/1/sv/sokresultat/sokresultat.php



    Jag tycker iaf att dom har en del snyggt:)

    2011-02-07 | 09:17:42
  • Sofia säger:

    Helgen bestod av lekland och pytteliiiite shoppping på Lagerhaus. Idag vabbar jag!

    Hoppas du får ditt syrum snart! :)

    Kram Sofia.

    2011-02-07 | 10:17:51
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • Lisa säger:

    Hej Jane,



    Lycka till med webshopen. Jag saknar Sverige. Forhoppingvis snart jag ar i Sverige.

    2011-02-07 | 16:27:54
  • marie alexandersson säger:

    Tyger e ju underbart att frossai ;)...finns en del på www.stoffochstil.se

    ...dock inget färdigsytt, utan man får sy å knåpa ihop själv !!!Önskar SÅ att jag hade mer tålamod, tid å en bättre symaskin så man kunde sy lite najs kläder till barnen å säga: titta det här har jag sytt själv...



    Hoppas du får ditt egna pysselrum snart, klart du behöver ett eget med alla dina ideér å snart webshop!!!

    2011-02-07 | 20:48:59
  • fru Sätterlund säger:

    Vad underbart med ett tygpaket :) Ska bli spännande att se vad du hittar på...



    Är det imorgon fulvalvet ryker?? Håller tummarna för sin skull ;)



    Vi har påbörjat rivningen i sovrummet nu iaf - så skönt :)



    Kramar i massor Therese

    2011-02-07 | 21:41:26
    Bloggadress: http://tesbrandt.blogspot.com
  • jenny säger:

    SVAR:

    Sofia- Vad härligt:) åååh shopping är ju det bästa.



    Lisa- Japp kom hem så du kan shoppa:)



    Marie- Paketet var från stoff och stil;) Eller hur behöver jag ett eget rum.. Jag ger dig Filips telnummer på en gång;) Du kommer hitta små klänningar i shoppen..iaf så småningom:)Då kan du köpa dom och ljuga och säga att det är du som sytt dom;)



    Fru S- Jaaa vi får se vad jag kan få till.. Japp imorgon ska valvet bort. OM hantverkaren dyker upp. Jag vågar inte riktigt tro att det är sant. Vad kul att ni bör5jat i sovrummet. Då blir det ännu ett projekt att följa:)Är övertygad om att det kommer bli suuuper bra. Ha det bra kraaam jenny



    2011-02-07 | 22:27:49
    Bloggadress: http://www.janethepain.se

Kommentera inlägget här: