jane the pain - inredning & sånt..

Typ som julafton..

Kategori: Inredning & inspiration

Idag var det typ julafton här hemma. För idag kom  mina prototyper från världens bästa företag.. Sen att ett annat leveransföreta,g typ DHL hade krossat halva paketet så hälften av alla prylar var trasiga.... var nååågot tråkigare och irriterande. MEN dom bemötte mig superproffsigt när jag ringde och gormade (alltså jag gormade inte egentligen..jag är ju affärskvinna nu då får man bemöta folk lite proffsigare..)och lovade att ersätta det dom sabbat.. Så imorgon ska jag försöka ägna dagen åt uppmontering och webbshops fotografering. VET ni hur kul det ska bli:) Har längtat så efter detta.

Nu är det bara förhandlingen med tryckeriet som ska gå vägen också.. Jag menar det handlar ju om ER.. Jag vill ju kunna vara så billig som möjlig..Alltså prylarna ska vara billiga..INTE JAG!

Vill ni ha en tjuvtitt på lite prylar imorgon??

Nu till dagens önskan..
Den som ändå hade lite mer fönster/ljusinsläpp..

Bild "Sköna hem"

Bild "New York Magazine"

Bild "Purple Area"

Jag ska bjuda på massa bilder imorgon.. Looovar:)

Kram Jenny
www.jtp-design.se (snart så...)

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    hello! im back! ;) guuud så snygga bilder du visar! Jag älskar stora fönster!! men men jag får fortsätta drömma!

    KLART jag vill se bilder, gärna massor!

    2011-02-25 | 20:22:14
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sofia säger:

    Jaaaaaaaaa, klart vi vill se bilder!!!!! =)

    2011-02-25 | 21:06:50
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: