jane the pain - inredning & sånt..

Barnrums suuug..

Kategori: Inredning & inspiration

Jag har för längesen bestämt att Hildas rum ska hållas ganska rent från pryttlar och förändringar.. Hennes rum är suuuper litet.. och så fort stora styvbarnet flyttar hemmifrån blir det rokad här hemma.. Det har jag ju sagt förut. Men just nu tycker jag att Hildas lilla rum är så sjuuuukt trist. Jag vill göra massa förändringar där inne.. Kanske lite tapeter..Eller iaf en!! Vi ska iofs platsbygga en säng så fort hon börjar sova i riktig säng.. Rummet kommer bli mkt bättre så fort fängelse/spjälsängen försvinner..sååå...OM hon bara kunde börja klättra ur spjälsängen nån gång, så vi blir tvugna att byta.

 







Bilder lånade från Google.se

Glööm inte tävlingen!! den avgörs på tisdsag.. Så skynda att delta om ni inte redan är med.. Ni kommer till tävlingen HÄR.
Snart är det dags för mig att dra till jobbet..

Kram Jenny

Kommentarer

  • Susanne [Snusans inredningsblogg] säger:

    Det finns så mycket fina tapeter och inredning till barnrum så man får akut "göra-om-sug" hela tiden. :)

    2011-01-23 | 15:45:17
    Bloggadress: http://inredningsbloggen.wordpress.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag svarade på din fråga i ett mejl istället =)



    Som vanligt visar du finfina bilder!

    2011-01-23 | 18:34:23
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/

Kommentera inlägget här: