jane the pain - inredning & sånt..

Det kanske säger klickeliklick..

Kategori: Köptips..

Nu var det ett tag sen jag tipsade om schyssta prylar. Idag trillade jag in på den här sidan, och den hamnade förstås GENAST under "Jennys favoriter" i länklistan..

Jag älskar stilen.. Så enkelt och rent..
Nu ska vi  iofs fokusera på väggrivning och golvläggning här hemma. Men sen kanske det säger klickeliklick;) Det fanns massor jag ville ha.

Klicka in HÄR för att beställa hem/se era favorit motiv.
ABC Green Tea Love Peace & Art Päppel

Tvätt Sera

Misse Busungar

Det är inte bra för mig att blogga.. Jag är den största shoppoholicen av denna vÄRLD!!

Det gäller att ni shoppar som galningar i min shop sen.. det har ni väl förstått;)

Kram på er..
/Jenny

Ps. Imorgon avgörs tävlingen!!! Ds.


Kommentarer

  • Alma säger:

    Åh vilka fina gillade alla men dem med katterna är favorit.Jenny:När öppnar din webshop;)



    Kram Alma

    2011-01-24 | 13:53:12
  • Emma säger:

    Älskar ju dessa tryck, beroendeframkallande:) Ha det bra, kram emma

    2011-01-24 | 22:58:34
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Mia säger:

    Självklart ska det shoppas loss i din web-shop :)

    När öppnar den?

    /Mia

    2011-01-25 | 08:02:37
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com

Kommentera inlägget här: