jane the pain - inredning & sånt..

Filip/Elvis uppdatering..

Kategori: Jag & familjen

Undrar ni hur det går för Filip??

Jag vet inte så jätte mkt, men detta vet jag. Det är 80 st som daltagit.. 40 st framförde sina låtar i torsdags, däribland Filip, resten framträdde i fredags (igår).
Idag får alla deltagare veta vilka 20 som går vidare till finalen som hålls idag. Vi håller förståss tummarna att Filip går vidare (även om jag kanske inte tror att han gör det).
Sen är det då en av dessa 20 som tar hem segern. Enligt Filip har det varit jätte många duktiga som deltagit. Vissa av dom har varit sjuuukt lika Elvis.

Juryn bedömmer:

*likhet i sång,
*Framträde/scenspråk
*Utseénde (detta är ganska kört..Han är inte skitlik om man säger så..)
Hade det varit en Lilla Fridolf tävling hade han vunnit på en gång!!

Men som sagt han har ju gjort sitt bästa;)


Det blir nog bara köttslamsor áv mig efter att jag lagt ut den här bilden.. Men det är det värt..hehe..

Jag lovar att uppdatera er så fort jag hör nåt..
Imorgon kommer han hem<3

Kram Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Lycka till Filip!

    2011-01-08 | 18:16:29
  • Jess säger:

    Hahahahahahahahahahaha! Ja vad gör man inte för.. Elvis?!

    2011-02-16 | 11:44:16
  • jenny säger:

    Svar:

    Jess- Eller hur.. Det är först nu han börjar se någorlunda normal ut igen..

    2011-02-17 | 13:06:12
    Bloggadress: http://janethepain.sejanethepain.se

Kommentera inlägget här: