jane the pain - inredning & sånt..

Hemma hos-kök..

Kategori: Hemma hos mig..

Lite nya "hemma hos" bilder från köket..
Min gröna matta gör sig inte riktigt här.. Men den kommer bli sjuukt snygg till mina nya vita golv sen.. JAA jag vet att jag tjatar:) jag tänker bara GOLV, väggrivning och företag just nu..
Detta är den lilla del av köket som är klar..OM man bortser från Grand Canyon sprickan till vänster om fläkten..Den syns dock inte på bild. MEN är oerhört tydlig och irriterande i verkligheten!
Den andra delen (fuldelen)ska ni få se sen..innan vi river den..
Denna bordsdelen ska försvinna.. Ist ska vi använda matrummet.. Det kommer liksom bli som ett stort rum.. Jag har snackat om detta förut.. MEN NU vet jag exakt hur vi ska göra för att uppfylla öppenhet, köksö och förvaring.
Vad hittar ni på ikväll?? Jag har en unge som ska på kalas..En man som ska på röj..och en unge som är sjuklig.. Jätteskönt att vara ledig;) Imorgon vankas det Star Wars kalas här hemma. En viss 7 åring och en viss 38 åring är sjukt laddade, lite mer än normalt. Iaf i 38 åringens fall.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Ikväll ska jag och sambon jobba i skidliftarna! Hjälpa de som inte kan komma på själva. :)



    Ska bli spännande att se när ni börjar riva! :)



    Hoppas kvällen blir trevlig trots sjukdom...

    Kram Sofia.

    2011-01-28 | 14:58:43
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • isa säger:

    Erat kök är så fint gillar verkligen stänkskyddet som du gjorde!! Mattan är ju en dröm matta jag skulle tuppa av att få äga en sådan i röd/orange!! Du har blivit lite hemma blind gumman för golvet bryter av fint mot allt svart vitt. Jag vet hur du känner dock för vita golv är så snyggt. Dock ett helvete att städa ;)



    Å va glad jag blir över att du hade tapeten kvar :)

    Ja bordet är 1x1m åt alla håll elelr snarare 80x80 tror min kar, så jag hoppas att mönsterpassningen funkar :/ Vore drömmen om det funkade!! Jag bor inte så nära dig tror jag bor i stockholm. Kram

    2011-01-28 | 17:37:44
    Bloggadress: http://rustaupp.blgg.se

Kommentera inlägget här: