jane the pain - inredning & sånt..

Lite veligt..

Kategori: Hemma hos mig..

Här kommer bilden som jag lovade.. När jag ser det så här på bild, kan jag inte påstå att jag är lika nöjd längre.. Undrar om jag inte hellre vill ha en liiiten expedit med lådor..Hmm tåls att tänka på.
Jag är ju egentligen emot bokhyllor i barnrum eftersom det brukar sluta med att det klättras efter leksaker man inte når...
Förvaringsbackarna kommer iaf från Ikeas köksavdelning. Egentligen är det diskbaljor 129:- st har jag för mig..(som svar på frågan). Vi får se om hyllan får stå kvar, eller om den byts ut. Jag har nämligen en annan plats där jag skulle behöva ha den.. Eller så får den stå kvar och så letar jag upp en mindre och mer passande spegel..
Jag vet..lite velig just nu..


Hoppas ni haft en bra helg.
Imorgon fyller Felix år.. Då vankas det kalas!!

Kram Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Spegeln var ju urläcker, annorlunda & grymt snygg:D Svårt de där med bokhyllor, gillar ju när det är stängd förvaring men de där backarna passade kanon ju, smart användningsområde;) Ha det bra, kram emma

    2011-01-16 | 22:20:43
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Te säger:

    Gratta Felix så mkt idag.Det var kul att få fira honom en dag tidigare,Uffe o jag är glada nu har vi fått en ny dos av sötnosarna.Kram mamma

    2011-01-17 | 15:10:35

Kommentera inlägget här: