jane the pain - inredning & sånt..

Löftes brytning nr 2

Kategori: Inredning & inspiration

Ni vet det där med att Filip bröt godislöftet... Enligt Felix åt han jätte mkt godis i bilen häromdagen.. Därför ansåg JAG att jag var berättigad till att klicka hem dom här fantastiska prylarna! Jag menar jag har ju inte ätit en ynka liten godisbit, inga chips, inga ostbågar, läsk, glass eller annat gott..
Håller ni inte med??

Zink Ljusstake Nr 2Galvad Plåt Låda 

Som vanligt beställer jag från en av mina bästa webshoppar www.inmyhouse.se

Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Håller med dig,duktig du är som inte äter något skräp:)



    Alma

    2011-01-07 | 19:46:53
  • jenny säger:

    Åh skönt att ha nån på sin sida;)

    Hoppas allt är bra med dig och att du haft en bra jul och nyår.

    Kraam Jenny

    2011-01-07 | 20:23:14
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Tina säger:

    Jag håller med dig fullständigt! Helt rätt gjort utav dig! Du som har koll på det mesta; såg att 2:an på bilden här uppe är en ljusstake, du vet inga såna bokstäver? Jag hade en sån GOD JUL ljusstake nu i julas och skulle vilja ha vårt efternamn. Önskar dig en fin lördag. KRAM

    2011-01-08 | 07:37:39
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Lisa säger:

    Löften är till för att brytas (ibland)! Heja du! ;)

    2011-01-08 | 08:29:48
  • Alma säger:

    Hej Jenny!



    Det är bara bra med mig,julen kom och gick och likaså ledigheten.Vi håller på o renoverar våran hall för fullt med inspiration från dig golvet ifrån Bauhaus,nu kan katter inte klösa,haha



    Hur är det med dig?Hur mår Måns har har vuxit till;)



    Kram på dig



    Alma

    2011-01-08 | 18:03:52

Kommentera inlägget här: