jane the pain - inredning & sånt..

Nu är jag företagare så det tjongar om det..

Kategori: Jtp-Design

eller ja..nästan iaf.. Idag kom ÄNTLIGEN mina papper från Bolagsverket. SÅ nu kan jag äntligen kalla mig egen företagare:) Visst låter det vuxet..vad var detta för ryck jag fick, att bli egen företagare?? Jag tycker iaf att det är ett sjukt kul ryck.
Jtp - Design är vad ni ska hålla utkik efter.. Som ni vet säljer jag Allt i allo bagarna, jag har ett gäng i lager just nu. Men har bestämt mig för att ligga lågt med försäljningen tills allt är klart.
Det kommer mestadels vara egendesignade produkter i butiken..och det känns allra roligast. Jag vet att ni är nyfikna. Men jag vill inte säga så mkt mer förrän jag kan slå upp "portarna" till webshoppen.
Produkter ska tillverkas, levereras, fotas och webshoppen skall byggas klar..Sen så (det lät enkelt..kommer dock ta mer tid än jag tänkt från början).
Imorgon ska iaf min syplats anordnas..och den skall vara klar, och vara i bruk senast på söndag. Jag fotar projektet så ni får vara med och se hur det blir:) Kanske tom mr String som jag fick i julklapp ska få komma upp.....
Nu drar jag till mitt RIKTIGA jobb.
Kraaam Jenny
By Jtp - design liksom;)

Kommentarer

  • Alma säger:

    Jenny:Grattis vad kul längtar när du ska öppna så jag kan shoppa lite snygga och anorlunda grejer.



    2011-01-13 | 15:00:40
  • fru Sätterlund säger:

    Grattis gumman!

    Jag ska hålla utkik ;)

    Kram Therese

    2011-01-13 | 15:11:01
    Bloggadress: http://tesbrandt.blogspot.com
  • Kerstin säger:

    Hejja Jenny!!



    Kul att du kommit så långt!

    Är grymt sugen på att se din webbshop!

    Lycka till!



    Kram //Kerstin

    2011-01-13 | 15:22:01
  • MariaN säger:

    Väntar med spänning på att butiken ska komma igång!! Lycka till! Kram :)

    2011-01-13 | 20:34:02
  • Petran på DesignInsight säger:

    Yeay!!



    Kul att komma igång! jag vill handla ju;) hihi



    gud jag kommer bli sjuk för jag gissar du har bara assnygga grejor i din webbshop!

    2011-01-13 | 21:34:18
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Mia säger:

    Ser frem emot din webshop :)

    /Mia

    2011-01-14 | 07:15:57
    Bloggadress: http://sallynova.com
  • Gudmors-Josse säger:

    Åhhh vad spännande...STORT LYCKA TILL!!

    Namnet har redan satt sig ;) Jtp Design kommer bli ett "must have" i sommar ska du se. KRAM

    2011-01-14 | 09:10:59
  • Sara säger:

    ser fram emot din shop och design av den!!



    2011-01-15 | 00:04:48
  • Maria säger:

    Ser framemot din webshop..

    Tack för all inspiration du ger mej..

    2011-01-15 | 07:21:00
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com
  • Annica säger:

    Tänk att du ska bli en riktig buisness-woman! Jag förväntar mig att du snart kommer trippa omkring där hemma i en liten dräkt, pumps och svinrygg! Svinsnygg!

    Kram på dig!

    2011-01-15 | 18:42:37
    Bloggadress: http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Kommentera inlägget här: