jane the pain - inredning & sånt..

Shoppa loss..

Kategori: Köptips..

Kommer ni ihåg..fantastiska saker från www.poshliving.se 
Jag blir aldrig mätt på den sidan..Klicka på bilderna för att komma direkt till produktsidorna.

DAY ANTIQUE SILVERWOLFACAPULCOMETROHEE LOUNGE CHAIRTOLIX BARPALL H70TOLIX PALL H50CONDESABAMBAMCLEARTWISTDLM BORDPATCHSIGNALTOP HATCORD MINIKVITTRANDE SPARVENDAY WOOD

och på www.milq.se hittar du dessa favoriter.. Jag tror att GUD skapade mig för att shoppa;) Eller, vad tror ni?

Klocka - 50-tal från Färg & Form - SvartBrickbord med 2 brickor från Färg & FormSkål metall, CrescendoMoln kuddfodral svartHandväska Dots svartLampa Pumkin från Färg & FormBag-in Box Ställ från Fiduz Design - svart/krom KAMPANJPRISCULT DESIGN Kub mjölk vitKoziol fat Babell - 5 färgerRivjärn Kasimir från Koziol - 2 färgerMarimekko keramik Tallrik mönstradVas Clara White från KoziolVas Clara Black från KoziolTaklampa Pumkin - Färg och formKlädhylla Zitti svartPall Zitti svart

 

 

Hoppas ni får en bra dag.. Vi ses i em.

Kram Jenny

Kommentarer

  • Anonym säger:

    MEN hur tänker personen som skapar en hund med en vattenkanna istället för huvve?

    Jag vet inte, men hm....



    Om du läser inne hos mig så ser du att vår son försvann på IKEA igår o att personalen var underbar MEN annars kan jag avslöja att IKEA är skit för deras skit-expedit-hylla som vi skulle ha var SLUT

    och då tänkte vi "vi tar en annan storlek" MEN DÅ VAR DEN SKITEN OCKSÅ SLUT!! så nu är jag LACK...(förresten LACK är ju rätt okej med ;))

    2011-01-11 | 20:58:59
  • Dansbandsfrun säger:

    skrev jag allt det om ikea o så blev det anonymt???

    Motigt idag...suck ;)

    2011-01-11 | 20:59:51
    Bloggadress: http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se
  • Anna säger:

    Där finns så många gobitar att jag inte vet var jag ska titta! Bara januarilönen kommer så kanske jag vågar mig på att shoppa loss igen :-)



    Ja, jag är väldigt glad över min lampvinst och jag lovar att jag ska dela med mig av den, i alla fall via bilder ;-) Kram Anna

    2011-01-11 | 22:23:29
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här: