jane the pain - inredning & sånt..

Sovrummet..förändras lite...

Kategori: Hemma hos mig..

Lite småförändringar här hemma.. Jag börjar i sovrummet. Hildas gamla fake string har fått komma upp inne hos oss..Den ska fyllas med alla poketböcker som ligger och skräpar överallt..

Prickiga sängkläder har bytts mot rutiga..Fyndade på H&Ms rea.. Fantastiskt sköna!

Ryamattan som låg här tidigare har fått flytta ut i tv-rummet. Mest för att det är så svårstädat med en rya matta i sovrummet.

Sisst men inte minst har herr Kartell (en av dom) fått flytta in. Kartell lyfter hela rummet. I looove..
Det är fortfarnde lite gråa bilder.. meeen snart är det vååår. Då blir det lättare att fota, för en vanlig dödlig..





Ni missar väl inte tävlingen här nedanför..

Kram Jenny

Kommentarer

  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Superfint!



    JAg fick oxå hem de lakanen igår. Nu är de tvättade o åker på i vår säng på lördag.



    Puss!

    2011-01-19 | 13:19:39
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Alma säger:

    Snyggt det blev,var har du köpt sängkläder fina;)

    Kram Alma

    2011-01-19 | 14:40:43
  • Alma säger:

    Ups missade när jag läste om sängkläder nu vet jag vad dem kommer ifrån.

    2011-01-19 | 14:42:01
  • Sara säger:

    Så fint det blev var inne och kolla på http://www.wohnzimmer.se/se/art/taklampa-plexo-klar.php och lampan är nedsatt =) Den var jätte fin... Skulle också vilja ha den men men har fått veta att jag inte behövs på mitt jobb längre.. så det är shopping förbud nu.. =( Så läser jag din blogg och blir glad och drömmer lite. Tack igen



    Kram Sara

    2011-01-19 | 20:13:57
  • Softis säger:

    Vart kommer fake stringhyllan ifrån? Tyckte den va fin :)

    2011-01-19 | 22:20:46
  • Linda säger:

    Jättefint!

    Undrar med varifrån fake-stringhyllan kommer ifrån? =)

    2011-03-03 | 20:52:16
  • jenny säger:

    SVAR:



    Den kommer från Bauhaus.. Men här i Örebro har dom tagit bort den från sitt sortiment. Problem med leverantören sa dom. TYPISKT, för jag hade velat ha 20 till;)

    2011-03-03 | 20:55:13
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: