jane the pain - inredning & sånt..

Spec. till fönster..

Kategori: Köptips..

Vet ni om att man kan specialbeställa rullgardiner på www.frapp.se Det är alldeles ypperligt tycker jag..Dom har massa olika varianter. I like..

Rullgardin Blomma - special Blå     Rullgardin Ogräs - special Vit/Grön


Rullgardin Medaljong vit-special <79         Rullgardin Blomma - special Röd


Rullgardin Strössel - special < 79 cm         Struktur & linne rullgardin utan alu.list <79 cm

Dom är inte så farligt dyra heller...och så får man det precis som man vill ha det..

Kram Jenny

Kommentarer

  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Jag tror jag sett de där på någon inredningsaffär här i min byhåla också! :P Väldigt behändigt faktiskt!

    2011-01-05 | 08:50:07
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Ylva säger:

    Åh, tack för tipset!! Är just på jakt efter en rullgardin i "icke-standard-mått". De prisuppgifter jag fått på måttanpassad gardin har varit minst sagt rejält tilltagna...

    2011-01-10 | 09:16:06
    Bloggadress: http://darlingthings.blogspot.com

Kommentera inlägget här: