jane the pain - inredning & sånt..

Städgalen, kan man lugnt säga...

Kategori: Jag & familjen

Idag är jag alldeles STÄDGALEN. Jag har varit uppe med ungarna sen ca kl 07.00 i morse, (Filip har fått sova länge). Jag har hunnit möblera om lite och sorterat leksaker på både Hildas och Felix rum. Alla sängkläder ligger i tvätten Huset vädras och Filip surar. Han tycker att jag är som en Duracell kanin.. Det må vara så..och jag älskar det! NU ska det ordnas...
Tv rummet på övervåningen börjar ta form.. Bara soffan då som ska ha nytt tyg.. Sen ska det inhandlas en tv bänk samt lite fotoramar till mina småposters.. Idag fokuseras det dock på ordning och reda. Man får liksom passa på när man har en HEL helg jobbfri, och helt planlös..Det är inte ofta.
I em kör jag igång med bloggfixet tillsammans med min privata datatekniker (jag har en sån...tyyp iaf).. Håll tummarna för succé;)
Jag håller på att fixa med en tävling som jag hoppas kunna köra igång med nästa vecka.. SÅ håll utkik.
Ha en bra lördag. OM jag inte glömmer bort så ska jag fota Hildas rum.. Tänk att man kan få in så sjukt mkt prylar på så liten yta...
Kraaaam Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: