jane the pain - inredning & sånt..

TÄVLINGS dags..

Kategori: TÄVLINGAR!!

Är ni redo för en ny tävling??
Hoppas det, för nu har jag ordnat så att ni kan vinna detta fantastiska tidningsställ från www.alley-kid.se
JAG kommer bli dyng avis på den som vinner. För jag vill sååååå gärna ha det själv..MEN vad gör jag inte för mina underbara bloggläsare..
Tävlingen utförs i samarbete med www.alley-kid.se 

Detta kan ni alltså vinna..
sodertaljegra_oldnews.jpg

För att delta i tävlingen gör ni följande:

1.
Länka till tävlingen från din blogg, eller maila fem av dina vänner och tipsa om tävlingen (maila även mig på [email protected] så jag ser vilka ni mailat).

2. Svara på frågan varför alley-kid.se kallas för "den snälla designbutiken"?

3. Svara på frågan vad mitt NYA företag heter?

För varje rätt svar får man en lott. Ni kan alltså få 3 lotter totalt.

För att inte missa mina blogginlägg rekomenderar jag er att lägga till mig på BLOGLOVIN´. Super enkelt!!
Tävlingen avslutas tisdagen den 25:e januari.

Lycka till!!

Mvh Jenny

Kommentarer

  • Emma säger:

    Ska man svara här eller mejla dig svaren? : )

    2011-01-18 | 20:32:30
    Bloggadress: http://emmarenstrom.blogspot.com/
  • Emma säger:

    Hej!

    Jag vill sååå gärna vara med och tävla och helst vinna detta fantastiska tidningsställ : )



    Jag har länkat i min blogg.



    Jag tror att dom kallas för "den snälla designbutiken" för att dom tänker på miljön och för att dom skänker en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning till välgörande ändamål.



    Ditt nya företag heter, JTP - Design.se



    Tack för en superbra blogg, följer den slaviskt :P

    Kram Emma

    2011-01-18 | 20:45:15
    Bloggadress: http://emmarenstrom.blogspot.com
  • Lisa säger:

    Tävlar supergärna och vill verkligen VINNA!!!



    2. Därför att en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning går till välgörande ändamål!!



    3. Jtp-design!



    2 lotter alltså! Tack för en mycket underhållande blogg som har blivit ett måste varje dag. /Lisa

    2011-01-18 | 21:08:29
  • Te säger:

    Miljötänkande?en viss procent går till välgörande ändamål.har länkat till 5!!

    2011-01-19 | 09:02:39
  • Te säger:

    Glömde/ Jtp-Design.se Kram

    2011-01-19 | 09:08:06
  • Mia säger:

    Kul med en tävling.. Åh vilket fint pris :)

    1. Har länkat :)

    2. Dom skänker en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning till välgörande ändamål och dom tänker på miljön..

    3. Jtp-design

    2011-01-19 | 10:36:15
    Bloggadress: http://sallynova.blogspot.com
  • Ann-Louise säger:

    !. Har mailat 5 vänner + dig.

    2. En viss procentav den årliga omsättningen skänker Aney-Kids till välgörande ändamål.

    Dom tänker även på miljön.

    3.Jtp-Design.

    2011-01-19 | 13:36:23
  • Madeleine säger:





    1. Länkat och klart!



    2.Dom skänker en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning till välgörande ändamål.



    3. Jtp - Design.se



    Hoppas verkligen på att vinna det asa-snygga priser!! :-)

    2011-01-19 | 15:39:33
    Bloggadress: http://madeleinebergman.blogspot.com
  • Sofia Selänger säger:

    Hallå där!!



    Jag har mailat länken till din blogg till några vänner samt till dig och här kommer svaret på dina frågor:



    Aeely-kids skänker en viss procent av deras årliga omsättning till välgörande ändamål:)



    Ditt företags sida heter Jtp-Design.se!



    Håller tummen och önskar dig och din familj en mysig kväll!



    Kram på dig

    2011-01-19 | 18:54:26
  • Frida Eriksson säger:

    Hej Jenny!

    självklart vill jag vara med i tävlingen!



    jag har mailat 5av mina vänner. (och dig)



    Alley-Kids skänker en viss procentsats av den årliga omsättning till välgörande ändamål och dom tänker på miljön.



    Jtp-design



    hoppas på tur!

    2011-01-19 | 21:02:23
  • Gisela säger:

    Hej, jag har mailat dig och mina 5 vänner :)



    Alley-Kids skänker en viss procentsats av den årliga omsättning till välgörande ändamål och dom tänker på miljön.



    Ditt företag heter Jtp-design.se



    älskar detta tidningsställ

    2011-01-20 | 16:16:34
    Bloggadress: http://giselanas.blogg.se/
  • Jossan säger:

    Jag är självklart med och tävlar!!



    Aeely-kids kallas för "den snälla designbutiken" för att de skänker en del procent av deras omsättning till välgörande ändamål och är miljötänkande. (Ligger helt i tiden ;-))



    Ditt företag heter Jtp-Design :-)



    Jossan

    2011-01-20 | 18:40:25
  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Såklart vill man vara med o tävla.



    1. Har länkat här: http://www.mammanochkidzen.se

    2. Dom tänker på miljön o skänker en viss procentsats av den årliga omsättning till välgörande ändamål

    3. JTP- Design.se



    Puss!

    2011-01-21 | 08:29:43
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Matilda - Livet som ung shoppinggalen tvåbarnsmamma säger:

    Jag vill absolut vara med och tävla! Vi flyttar om någon vecka och med två små barn så är förvaring A och O så denna hade varit mer än perfekt hos oss :)



    Aeely-kids är miljötänkande och skänker en viss procent av deras omsättning till välgörande ändamål.



    Ditt företag heter Jtp-Design ;)

    2011-01-22 | 12:07:19
    Bloggadress: http://majbebis08.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    Ah jag höll på glömma!!



    1. jag ska länka, alldeles snart!

    2. Aeely-kids är miljötänkande och skänker en viss procent av deras omsättning till välgörande ändamål.



    2. Jtp-design



    Jag behöver nånstans att förvara mina tidningar =)



    Fullpott, tre lotter! Hehe



    krams

    2011-01-23 | 14:41:32
    Bloggadress: http://designinsight.blogg.se/
  • Hanna - Whiterainbow säger:

    !. Har länkat (http://whiterainbow.blogg.se/2011/january/tavling-hos-jane-the-pain.html)

    2. En viss procentav den årliga omsättningen skänker Aney-Kids till välgörande ändamål.

    Dom tänker även på miljön.

    3.Jtp-Design.

    2011-01-23 | 19:10:29
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Lotta säger:

    Åhh sån tur att jag tog en bloggrunda innan jag började jobba, höll på att glömma denna superfina tävling!



    1. Jag bloggar om den!

    2. JTP Design

    3. Miljötänk och så skänker dom en viss procentsats av Alley-Kids årliga omsättning till välgörande ändamål.



    Grymt snygg, nu håller jag tummarna!

    2011-01-24 | 09:38:16
  • Sarianne säger:

    1. Länkning, Check :-)

    2. De skänker en viss del av sina intänkter till välgörande ändamål samt har ett underbart miljötänk.

    3. Jtp-design

    2011-01-25 | 08:51:29
    Bloggadress: http://www.segerstens.blogspot.com
  • Vivvi säger:

    Jag hann! Hoppas jag... Fast jag är ju sämst på detta så jag har mailat allt - hihi. Lycka till till alla!

    2011-01-25 | 19:15:33

Kommentera inlägget här: