jane the pain - inredning & sånt..

Trappor..

Kategori: Inredning & inspiration

Vi har stans fulaste trappa. Eller nää det var kanske lite överdrivet. Det finns säkert värre. Men den är ful iaf..Ända sen vi köpte huset (för snart ett och ett halvt år sen) har det varit bestämt att trappen skulle slipas och målas. Men det är så svårt att få till tid. Sen har vi ju småbarn och katter i huset också.. Då kan man inte hålla på med massa starka färger och sånt.. SNART ska den iaf slipas och målas!
 
Idag när jag googlade på trappinsperation hittade jag dessa underbara trappor. Jag kan säga att mina förväntningar på vår trapp ökade en hel del..


  



 

 

  

 

 



Med dessa bilder konstaterar jag att snygga trappor inte är barnvänliga!
(bilder lånade från google.se)

Hoppas ni haft en bra dag. Själv har jag jobbat med företagsgrejer nästan hela dan..det är såå kul när allt flyter. Just nu är jag så himla laddad. TACK alla för era lyckönskningar. Hoppas bara inte ni blir besvikna.....(nojjig..)Imorgon ska jag jobba med blogdesignen. Hoppas allt flyter på. Ni får ha lite överseénde under morgondagen:)

Kram på er, Jenny

Kommentarer

  • Kerstin säger:

    Tänkte precis på det där med säkerhet... barnen skulle säkert fixa trappan om den såg ut som nån av de farligaste där ;0) JAG däremot hade nog inte inte haft livet i behåll så länge... ;0) Men riktigt tjusiga var de! Kram

    2011-01-14 | 21:18:18
  • jenny ~ mammanochkidzenpunktse säger:

    Vi målade vår trappa svart för snart två år sedan. som tur var bodde vi inte i huset då.För fy vad det stank.... Hoppas du hittar din trappa!



    Puss!

    2011-01-14 | 21:18:33
    Bloggadress: http://www.mammanochkidzen.se
  • Sara säger:

    Jag tror vår trapp vinner.. Den är lackan furu typ men brunt filttyg på trappstegen (jag skäms nästan för den om man nu kan skämas för en trapp ;) ) Eftersom jag bor i hyresrätt så vet jag inte hur mkt jag får göra om. Vågar inte fråga vår områdesansvarig om något mer, eftersom vi fick så mycket om gjort efter de förra hyresgästerna. Men jag har en bild om att den sak vara vit med mörkbestade trappsteg. Får vänta ett tag och barnen blir lite större. Hoppas det går bra med blogdesignen imorgon.



    /sara

    2011-01-15 | 00:14:59
  • Anna säger:

    Ja du snygga trappor är inte barnvänliga, och INTE efter alla regler som finns i Sveriges bygglagar...:-(

    2011-01-15 | 10:32:59
    Bloggadress: http://stylingalaanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här: