jane the pain - inredning & sånt..

Uppdatering ang rekl..

Kategori: Jag & familjen

Ang min reklamation..
Jag pratade med en jättetrevlig tjej på Ikeas kundservice. Hon gav mig ett ärendenr och en mailadress där jag kunde skicka in foton på skåpet.. MYCKET bra. Då behöver jag liksom inte konka iväg skåpet till IKEA och sen konka hem det igen för att dom kanske inte skulle ta tillbaka skåpet. Nu ska jag bara få fram ett kontoutdrag från när vi köpte det som bevis eller nåt...och fota och skicka..
Sen hoppas jag förståss att dom tar tillbaka det. Det borde dom göra.. Jag lovar att berätta hur det går. OM dom nu inte skulle godtar min reklamation..blir jag kanske tvungen att skicka min brorsa på dom..;) Han är nämligen expert när det gäller att reklamera saker.. JAG är inte lika petig som han. Men i allra värsta fall, kan man ju ta hjälp;)

Kram på er:)

Jenny

Kommentarer

  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Jag har jobbat inom telefon kundtjänst, så jag har lärt mig av kunder hur man ska bete sig för att få rätt! det är bara skrika å hovera och hota med chefen om de inte blir bra.. gör man de får man alltid rätt.. (Kunden har ALLTID rätt!) :)

    2011-01-18 | 13:46:38
    Bloggadress: http://whiterainbow.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Hej! När vi renoverade vårt kök så köpte vi ett ikea kök med massiv ek bänkskiva, bänkskivan kostade 13000kr!! efter 3 mån så sprack den överallt :-( Talade med en jätte trevlig tjej som gav mig samma svar som du fick... men då visade det sig att skivan var enl Ikea felmonterad!!! trots att den var monterad av sinckare enl anvisningar från ikea... Så håll din bror beredd tkr jag

    2011-01-18 | 15:03:52

Kommentera inlägget här: