jane the pain - inredning & sånt..

Pysselstuga hos Jtp..

Kategori: Hemma hos mig..

God morgon kära vänner...(pigg jag låter...hua..det är jag INTE)..Jag har suttit och virkat halva natten. Tanken är att det ska bli en mormorsfilt. Jag blev så inspirerad av Tipsy Tessies filt, att jag kände att jag måste göra en själv. Det kommer väl iofs ta ca hundra år innan den är klar..men ändå..

Kolla in på Tipsy Tessies blogg HÄR. Den är alldeles färgsprakande och underbar.




Bilden är lånad från muchis.se Ni som inte vill sticka och virka själva kan klicka in där och köpa en filt eller nåt annat kul..

Jenny

Kommentarer

  • isa säger:

    Duktig du är fattar mig inte på det där med garn och stickor det blir bara trassel för mig. Beundrar verkligen dem som kan!!!!!!!!!



    Ingen far med dekoren, vet hur det kan strula ;)

    Tror du att du har en bit tapet kvar??? Bordet är 1x1mm i kvadrat hade tänkt att ha tapet där under det hade varit drömmen!!!!! Vi kanske kan byta tapet snutten mot dekorena :)

    Kram

    2011-01-28 | 10:15:44
    Bloggadress: http://rustaupp.blgg.se

Kommentera inlägget här: