jane the pain - inredning & sånt..

Dessa tycker jag är roliga..

Kategori: Inredning & inspiration

Har ni sett Lisa Bengtssons hundillustrationer? Jag tycker dom är lite roliga. När jag hittat en bra plats för en tavelvägg för dessa hundar kommer jag lätt klicka hem ett gäng.. NI hittar dom på MIlLQ. Dom finns i två format. A3 för 199:-
A4 för 75:-
Idag ska vi lägga klart golvet.. Filip sover fortfarande..lyckligt ovetande om dagens bravader;) Snart ska jag låta Hilda gå till attack på honom...hehe..
Nu ska han bara jobba denna veckan också. SEN har han semester..ååååh så skönt det ska bli!
.
.
Så fort vi är klara med golvläggningen är det dags för lite låtning av nya produkter till shoppen. Jag har en del som blivit liggandes..Men snart så:)
.
Jenny

Kommentarer

  • pysseliten säger:

    du har så mycket på g jämt ;) Fint blir det med !

    Ja är nog lika ivrig som dig men glöm inte bort at ta vara på varandra .Och även njuta av allt det fina som ni lyckas åstakomma :) Kram lycka till med dagens projekt .

    2011-07-03 | 09:27:02
  • smill/ theresia säger:

    Om du köper dem genom räddabarnens websida skänker du oxå en summa till behövande! ps snart är även jag på G ;)

    2011-07-03 | 10:23:31
  • jenny säger:

    Svar:

    Pysseliten- Alltså just nu har vi vänt upp och ner på allt.. Men annars tycker jag inte vi har så mkt projekt på gång. Att fixa är avslappning för mig...dock utan barnens hjälp;)



    Smill: Åh det är ju mkt bättre. Då kanske jag måste klicka hem dom på en gång för Rådda barnen brukar väl bara sälja under en viss period? Är du på g med hundarna eller med det jag tror???

    2011-07-03 | 11:58:32
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • smill/ theresia säger:

    Ja hundarna e ju grymma, tror de får hamna i min stora sons rum (som just nu är vårt sovrum). Jopp sörru...det som du tror,men i större skala än jag tänkt från början. Sen ska vi snart bygga ut oxå. Från 130 kvm i ett plan till 220! Mycket nu!

    2011-07-04 | 17:28:54
  • jenny säger:

    Svar:

    Smill- Men ååååh vad nyfiken jag blir.. Kul med utbyggnad:) Men jag vill veta mer om det där andra.. Berätta berätta..:)

    2011-07-04 | 17:37:33
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • smill säger:

    you´ve got mail!

    2011-07-04 | 21:25:46
  • Elise säger:

    Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

    2011-07-11 | 01:24:09
    Bloggadress: http://gravidforsakring.net
  • Patricia säger:

    Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :).

    2011-07-13 | 06:06:29
    Bloggadress: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här: