jane the pain - inredning & sånt..

Förut..

Kategori: Hemma hos mig..

Usch då.. Jag var inne och kikade lite på Styleroom.. på mitt egna album och fick lite ångest.. Ångest över det som inte finns längre..NU så här i efterhand tycker jag att det är riktigt snyggt. MEN nu har det snygga fått ge vika åt det lite mer praktiska.. Vi är ju ändå en familj på fem st människor och två katter som bor här..
Så här såg det ut förut..
Dom svarta skåpen har fått ge vika (det är det värsta för jag ääälskar dom).. Fläkten är också på väg ut för att fylla på med fler höga överskåp..Nya handtag är på plats (fast dom är inte så nöjd med..men det får jag inte säga för då nitar Filip mig..) Vita trägolv är på plats..!!(som om ni kunnat undgå mitt tjat liksom)..
Snyggtapeten är borta, tyvärr.. men det var tvunget för det blev så mörkt i hallen. Nu ska det upp en vit spont istället. Sen verkar det bli vita golv snart också:)
Detta finns inte alls längre.. Nu använder vi "matsalen" hela tiden. Då får alla plats utan att vi behöver trängas. Här hänger nu över och underskåp för hela slanten..
Tänk vad mycket nytt och kul ni har att vänta på nu..;)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Ska bli riktigt kul att se den färdiga resultat;)Har ni mycket kvar?



    2011-07-05 | 15:09:54
  • jenny säger:

    Svar:

    Alma- Ja.. eller det beror på.. Golvet i köket är snart klart, det ska bara målas en gång till. Men sen är det ju en del annat också..tex köket, hall, en vägg i vardagsrummet osv.

    2011-07-05 | 17:28:50
    Bloggadress: http://www.janethepain.se
  • Petran på DesignInsight säger:

    Ska bli himla roligt att se dina bilder! Cad du hittat på i hallen känns spännande :) kram

    2011-07-05 | 21:21:00
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Catarina - virka liten kaka säger:

    Tyckte köket ni hade va jätte fint. =)

    2011-07-05 | 23:08:42
    Bloggadress: http://virkalitenkaka.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: