jane the pain - inredning & sånt..

Kaoset krymper..

Kategori: Hemma hos mig..

Som sagt nu är vi hemma igen.. Filip jobbar en vecka för att SEN ha semester i två veckor till..Vädret har inte varit på topp. Jag hoppas verkligen att det blir bätter. NU har vi iaf tagit tag i kaoset här hemma. Högskåpen i köket är på plats. Dom är även fullproppade med prylar. Nu väntar vi bara på att luckorna vi ska ha ska anlända till Ikea. Det vi ska ha är alltid slut. Tidigare stod det högskåp blandat med vanliga bänkskåp på denna väggen. Dom var då 60 cm djupa. Nu har vi valt 37 cm djupa skåp. Jag måste säga att det gör ofantlig skillnad. Jag längtar tills jag kan bjuda på färdiga bilder. Nu ska det fixas med lite handtag, täcklister mm.
Ni fattar förstås att det kommer bli VITT!!
Jenny

Kommentarer

  • Sylva säger:

    Hej

    Blev kanonbra med era golv!! Köpte ni dem på bauhaus? Undrar hur de var att lägga? Undrar även vad ni målade med för färg? Kvistlackade ni? Många frågor....hoppas på svar. Hälsningar Sylva

    2011-07-19 | 16:16:09
  • Caroline säger:

    Vad skönt med så mycket förvaring i köket!

    2011-07-19 | 18:19:21
    Bloggadress: http://www.carolinessmyckeskrin.se/blogg

Kommentera inlägget här: