jane the pain - inredning & sånt..

Tapetfest i kväll!!

Kategori: Hemma hos mig..

Grrr...vi saknar fortfarande luckor till köket. Det är sjuuukt irriterande att Ikea inte har dom hemma. Hoppas verkligen att dom kommer på torsdag som dom lovat. I dag är jag hemma själv med ungarna hela dagen och kvällen..SÅ.. i kväll tänkte jag passa på och smälla upp min efterlängtade "snygg-tapet"  i hallen. Jag har tänkt om och bestämt mig för att sätta upp den där nu. Jag vet att jag är knäpp och velig;) Jag hade ju egentligen tänkt sätta vitmålad spont. Men nu är det så vansinnigt vitt över allt att jag nog vill ha in lite mönster. Dessutom har jag inget annat vettig ställe att sätta upp tapeten. Ni vet ju hur länge jag haft den, och längtat efter den. SÅ..i kväll blir det tapetfest:) Tjohoo!!
Jenny

Kommentarer

  • Alma säger:

    Den kommer bli så fint gillar oxå den tapet men tyvärr ingen plats att sätta den på;)



    Typiskt Ikea alltid ska det fattas nånting,ser fram emot bilder på färdiga resultat.

    2011-07-20 | 11:25:51
  • Sofia säger:

    Vad kul! Ska bli spännande att se den på plats i hallen! :) Tyckte den förra du hade var himla fin oxå... saknar du inte den? :)

    Kram!

    2011-07-20 | 21:28:52
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • linn säger:

    Fin blogg!

    Kika gärna in på min blogg och delta i veckans blogg-tävlingen som pågår just nu, du behöver bara skriva "jag är med" och kan ha chansen om iaf några fler läsare hih!

    Kram

    direktlänk: http://linnhahne.myshowroom.se/veckans-blogg-vinnarna-2/#comment

    2011-07-21 | 15:04:36
    Bloggadress: http://linnhahne.myshowroom.se
  • joanna- att leva med Aspergers syndrom säger:



    Hej! tänkte bara tipsa om att just nu finns fler tävlingar med fina priser på blogg, det finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare/dag så passa på att gå in och anmäla dig kolla i vänsterspalten så hittar du tävlingarna:)

    Annars kanske du vill göra ett bloglovin byte?;)

    kram

    2011-07-23 | 11:50:15
    Bloggadress: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här: