jane the pain - inredning & sånt..

Såå himla sur..

Kategori: Jag & familjen

Igår var jag på så vansinnigt dåligt humör. Jag var sur för en miljard olika saker (helt i onödan egentligen).
.
Detta var jag bla. sur för:
-För att jag fortfarande inte gått ner dom där tio kilona som jag tjatat om så länge..
-För att jag var tvungen att korta mitt frisörbesök och hoppa över slingningen pga ett möte jag absolut inte kunde missa. Jag har fortfarande inte fått reda på resultatet från mötet. Kommer inte få veta förrän v. 30....grr. Att få en ny slingtid i semestertider är i princip omöjligt! Jag ser alltså ut som en gråmus i skallen..Utväxt är inte snyggt!
-För att Jag och Filip inte bor i Halmstad.
-För att jag och Filip inte har jobb i Halmstad så vi kan flytta dit.
-För att jag och Filip inte har 5 miljoner så vi kan köpa detta hus.
Alltså detta har varit mina drömmars hus i en miljard år. HUR PERFEKT ÄRE DET INTE? Detta var jag mest sur för. Fatta att om vi bara hade lite kosing hade man köpt detta rakt av och hyrt ut den vänstra delen. Det hade ju typ betalat vår del också...Jag är fortfarande sur över detta.
Det hade varit väldigt bra om rikgymnasiet för döva och hörselskadade flyttades till Halmstad..Då hade jag liksom blivit tvungen att flytta ner.
-Sen var jag sur för att vi inte var på landet och kunde bada.
-Vilket i sin tur ledde till att jag var sur på Filip för att han inte har åtta veckors semester som jag.
-Jag var VANSINNIGT sur för att jag inte har nåt körkort. Hur har jag klarat mig så länge utan????
-Jag var även sur över kaoset här hemma. Jag blir vansinnigt sur när det är rörigt. När man då inte heller kan använda diskmaskinen eller spisen...då blir man liksom ännu lite grinigare..
Detta är bara en del av kaoset...Det gör mig gaaaalen. Men nu kan vi snart ställa i ordning köket och fortsätta lägga golv i matrummet..Det ska bli väldigt skönt!
Jenny

Kommentarer

  • Fredrik Aqvilin säger:

    Texten på tapeten passar inte in i inlägget

    2011-07-01 | 11:16:06
  • jenny säger:

    Svar:

    Haha.. nää det gör den verkligen inte.. Gissa vem som valt den?! Den ska förstås bort så småningom;)

    2011-07-01 | 11:20:35
  • Tina säger:

    Åh det huset har jag oxå spanat in! Det är ju så FINT! Hade varit roligt om ni hade bott i Halmstad istället. Önskar dig en fin helg! KRAM!

    2011-07-01 | 13:57:27
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Petran på DesignInsight säger:

    Ja men man får vara sur över saker! jag är också sur för att vi inte har miljoner på banken, men vad gör man? ahh.. huset såg himla fint ut iaf.

    Jag har rensat papper idag så det ser ut som en katastrof här hemma med. Usch jag kan nog fylla en container med skräp. Jag längtar tills ert golv är klart! Vill så gärna se hur det blir :) berätta vilken färg ni använt sedan!

    Kram

    2011-07-01 | 17:59:18
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Marie Alexandersson säger:

    Mat å kärlek å lycka kommer man långt med ;)...å det ser jag att ni har gott om!!!!



    KRAMAR en som också bott i Hstd å längtar dit ibland å bor nu på landet istället ;)...allt har sin charm....

    2011-07-01 | 21:12:31
  • Ann-Louise säger:

    Vilket härligt, fantastiskt å alldeles perfekt hus! I love it!!!

    2011-07-05 | 21:01:52

Kommentera inlägget här: