jane the pain - inredning & sånt..

Barnrums insp..

Kategori: Inredning & inspiration

I dag ska vi fixa lite på Hildas rum. Den stackaren har levt i kaos dom senaste veckorna. Det ska piffas städas och sorteras. Hon har en vägg som, på något sätt ska dekoreras. Jág har bara inte bestämt hur. Jag tror att det blir en tapet eller en tavelvägg..Just nu lutar det åt tapet. Jag måste bara rita någon som jag gillar och som passar bra ihop med hennes blommiga elefant.
Sen har jag en gammal 50 tals byrå som ska målas. Den står dock på landet och skräpar för tillfället. Allt kommer bli himlans bra när det är klart. Jag känner hur jag strukturerar upp mitt liv och mitt hem igen. SÅ skönt. Vårens stress som höll på att ta över mitt liv ska minsann få igen:)

Barnrums inspiration..Jag gillar bigtime.. Det finns så mycket man kan göra.

Karins inredning

Potterybarn


Family living

Lego

Living etc.

Hoppas ni är långlediga allihop.. Jag jobbar förstås som vanligt.. men jag tänker konstant på hur nära sommarlovet är.. Då är jag ledig i 8 veckor. DET är det allra bästa med mitt jobb.

Kram jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: