jane the pain - inredning & sånt..

Bloggbrist vs tidsbrist..

Kategori: Jag & familjen

Jag vet att jag verkligen inte hunnit med att blogga i den takt jag brukar.. och det beror INTE på att jag skulle ha någon typ av bloggbrist.. Snarare tidsbrist!! Jag har vansinngt mycket som jag vill dela med mig av. Typ en MILJARD halvfärdiga projekt i hemmet (jag går ju under namnet suuper människa.. och när jag inte hinner med det jag tänker blir jag ganska knäckt. Men på jobbet där är ALLT klart. Hur skönt som helst!) Den där städerskan jag snackat om skulle verkligen behövas just nu. Men NU kära vänner (fjäskigt..) är jag LEDIG.. WOOOhooooo.. Nu ska ni minsann få:) Här ska städas, bloggas, fyndas, fixas, renoveras, LÄGGAS GOLV och sååå mkt mer.
Tänk att hela semestern ska spenderas med den hääär mannen..
Jenny

Kommentarer

  • Petran på DesignInsight säger:

    Jag ser verkligen framimot golvläggningen! Du får rapportera direkt till mig;)

    jag vill veta allt!

    2011-06-16 | 15:39:17
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Sofia säger:

    Håller med Petra! Vill veta allt. Min sambo har oxå kommit få tjusningen med vitt golv efter vår helg i Stockholm! Säger man en grej tillräckligt många ggr till honom tror han att det är hans idé. hihi. :)

    Kram!!

    2011-06-16 | 23:37:12
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: