jane the pain - inredning & sånt..

Jag kanske bara fegar..

Kategori: Inredning & inspiration

Ååååh jag är sjukt ivrig nu.. Idag kommer min plexi leverans:) Tjohooo.. det är alltid lika spännande att se resultatet av färdiga produkter:) Glöm inte att i morgon är det sista dagen att köpa stora posters för 399:-.
-
Jag har fortfarande inte fotat min snygg pall som jag fyndade på blocket.. Jag kanske ska se till att göra det idag!!!
Så länge får ni kolla in denna snygga bild med massa retro/loppis fynd..Tänk vad snyggt man kan få det med bara massa gamla prylar..
Vi (jag) har iofs inrett hela vårt "lilla landet hus" med gamla prylar och jag är vansinnigt nöjd med det. Täk att jag gillar det så färgsprakande där ute.. Jag kanske bara fegar här hemma;)
Expressen-Leva & bo
-
Kram Jenny

Kommentarer


Kommentera inlägget här: