jane the pain - inredning & sånt..

Lite nytt i shoppen..

Kategori: Jtp-Design

Ni som har väntat.. Nu finns det mini ugglor i shoppen. Även blomkroken ligger uppe för beställning. En sparbössa har kommit likaså två klockhus. Men dom hinner jag inte lägga upp just nu..Hoppas hinna det i kväll:)
Sen har jag förtstås fyllt på med tidningsställ för dom köper ni ju som galningar;)
Jag verkligen kastar in en bild under stress..Ingen tid för finlir här inte;)
Ni hittar produkterna här.
Bokstäverna finns i tre olika strl. Du väljer själv vilken bokstav eller siffra du vill ha. Dessa fungerar alldeles utmärk att använda som fasadsiffror (många frågar det).
-
Alla produkter är gjorda i plexi glas. Svensk tillverkning och bär märket:
-
Jtp-Design
by I Love Plexi
-
Kraam Jenny

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Spännande!

    Ska genast ta en titt. =)



    Kram

    Jessica

    2011-06-07 | 18:59:45
  • Anna säger:

    Du har så många snygga produkter Jenny! I kväll efter middagen låg och halvsov på soffan och då drömde jag att beställningen från dig stod ute på bron och väntade... Jag var tvungen att gå och kika, men det var visst bara en önskedröm ;-) Hade varit lite väl snabb leverans med tanke på att jag beställde nu under de röda dagarna. Lite skadad är man ju, som drömmer om sina beställningar. Kram Anna

    2011-06-07 | 21:50:13
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Jessika säger:

    Hej Jenny, så sjukt mycket snygga grejor du börjat prångla iväg =)

    Men jag är inte förvånad, du är ju tjejen med "smak".

    Är ju ute efter en lampa. Vad är det för mått på plexilampan (den som det står "LAmpa" på? Tänkte se om den ryms på min fönsterbräda. Maila el svara här inne =)

    //Jessika

    2011-06-08 | 12:52:21

Kommentera inlägget här: