jane the pain - inredning & sånt..

NYA stolar tack!!

Kategori: Köptips..

Nu när Hilda trillat ner från våra matsalasstolar typ en miljard gånger, med huvudet före. Så känns det ytterst aktuellt att köpa nya. Nya stadiga icke snurrbara, lättavtorkade... Jag är som ni redan vet otroligt sugen på Frankfurt stolen.. Men jag vet inte. Har ni kanske några stoltips? Jag har ju en del andra favoriter också.. Som Tex: Tolix, Hay, Myran mm.. MEN så vill jag ha 8 st och då kan man gärna inte köpa stolar för flera tusen styck.. Inte jag iaf.
Dessa har vi nu:
Kanske någon som vill köpa?? Vi har 6 st svarta Opus stolar från MIO. Nypris ca 1290:- Hör av er via mail om ni är intresserade. Dom är vansinnigt sköna och snygga. Men inte för en tvååring...eller jo..hon tycker ju att dom är jätte roliga att åka karusell på.. Men det slutar oftast med en olycka;)
NU drar jag till jobbet. Kraaaam Jenny

Kommentarer

  • Sofia säger:

    Du kanske ska ta fram dina Nelson igen! :) Jag köpte ju fyra st till mitt runda bord i köket. De är ju så sköna. :)

    Kram!!

    2011-06-13 | 08:50:56
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com
  • isa säger:

    Frankfurt är snygga!! kan du inte mixa stolar?? Köpa en av varje när du hittar och samla på dig nya?Vi har så ute på baksidan och det är riktigt kul :)

    2011-06-13 | 09:42:54
    Bloggadress: http://rustaupp.blogg.se/
  • Emma säger:

    Så roligt med stolar, finns ju så många att välja mellan:) Hoppas du hittar några bra som passar:) Ha det bra, kram emma

    2011-06-13 | 20:52:39
    Bloggadress: http://www.hemochinredning.blogspot.com
  • Josefina säger:

    Åh jag gillar Frankfurt annars har ju Ilva mycket snygga stolar synd att frakten är så dyr..

    Det kommer bli bra hur du än gör känns det som!

    Kram/ Josefina

    2011-06-13 | 21:49:04
  • Andreas säger:

    Är opusstolarna fortfarande till salu? Var finns de?

    2013-03-02 | 19:47:24

Kommentera inlägget här: