jane the pain - inredning & sånt..

Nyttelinytt..

Kategori: Jtp-Design

Jag vet att det är tråkigt när man bara bloggar om sin egna produkter.. Men ni får stå ut några dagar till INNAN dom stora projekten kör i gång.
Nu finns det två nya tapeter i shoppen.. Alltså ibland är jag så vansinnigt färgsprakande att man inte kan tro att det är sant:) Det måste vara våren som gör det..
-
-
Just nu jobbar jag en hel del med tapeter och posters.. Det kommer som sagt mera. Sen inväntar jag en plexi leverans..bla klockhuset:)
Även en textilleverans med kuddfodral och vimplar är på ingång.
-
Men till att börja med får ni som dom nyaste tillskotten..
Detta är sk FONFTAPETER. Tanken är inte att det ska täcka en hel vägg utan bara en bit. Motsvarande en tavla. Dessa tapeter är 120x253 cm.
-
Ni hittar dom HÄR.
-
-
Jenny

Kommentarer

  • Lotta säger:

    Tack för pratstunden häromdan! Kul! Gillar din ide om tapet som inte är i hela våder! Den svartvita skulle kunna få flytta in hos mig vilken dan som helst! Kram

    2011-06-02 | 12:04:12
    Bloggadress: http://iettlitethus.blogspot.com/
  • Amanda Edin säger:

    Jenny, dn svart-vit-randig: I want it I need it oh baby oh baby! ska bara bearbeta maken å hitta en passande vägg... =)

    2011-06-02 | 17:35:20

Kommentera inlägget här: