jane the pain - inredning & sånt..

Stol jakt..

Kategori: Inredning & inspiration

Nu har jag, lite utan Filips vetskap sålt våra matsalsstolar.. Man kan ju undra hur glad ha kommer bli när han kommer hem och upptäcker bristen på stolar när vi ska äta..Men det kan inte hjälpas. Om nu Hilda typ slår halvt ihjäl sig på dom när hon leker karusell, så är det ju bättre att vi har något mer barn anpassat. Dessutom måste jag ju tänka på mina nya vita golv som ska läggas.. Dom uppskattar nog inte pelarfötter som repar upp färgen, gissar jag.
Nu har jag bestämt att det får bli sådana här stolar.. I like.. Inte så udda. Men ändå..jag har gillat dom länge.
www.abl.fi
Jenny

Kommentarer

  • Caroline säger:

    Åh de där stolarna är bara så snygga!! Skulle också vilja ha sånna, vet du något märke eller var man kan köpa dem?

    Ha en fin kväll!

    2011-06-16 | 21:24:08
  • Petran på DesignInsight säger:

    Men bra val! :)niceigt!



    hur lång tid brukar det ta för postern?jag hoppas jag får de imorrn, är så nyfiken!!!

    har du kikat in hos tomteboanna där visar hon din/min poster :) kram

    2011-06-16 | 21:50:13
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Lisa säger:

    De där stolarna vill jag också ha. FINA! Har du sett att de finns i 4-pack för 2000 kr på furniturebox? http://webshop.furniturebox.se/sv/artiklar/stolar/shell-4-pack.html



    /Lisa

    2011-06-16 | 21:53:21
  • smill säger:

    Jag hoppas verkligen ni köper the real stuff!!!! ;)

    2011-06-16 | 21:53:43
  • Sofia säger:

    haha hände nästan samma grej här hemma. Satte ju ut våra ekmöbler på Blocket utan sambons vetskap. Sen var han lite putt när jag berättade det men sen nu när vi har köpt vita möbler är han jättenöjd! :)

    Ja de stolarna är jättejätefina! Jag vill ha DSW med träben! Dock sitter man väldigt lågt på dom. Så det lutar nog åt att vi köper en och har ståendes i ett hörn eller så. :)

    Kram!

    2011-06-18 | 20:28:51
    Bloggadress: http://sofias-liteomallt.blogspot.com

Kommentera inlägget här: