jane the pain - inredning & sånt..

Jalla jalla..

Kategori: Jtp-Design

Japp då har Hannah (med snygg lekstugan) ÄNTLIGEN dragit igång sin blogg.. Man lär ju vilja följa den:) Nu väntar vi bara på JOSEFINAS blogg..Eller hur!! Vi vill se mer av Modesty hemmet.
-
Jag har jobbat som en tok idag..
JAg har precis fått meddelande från plexi fabriken att dom kommer hålla stängt från vecka 28 och 4 veckor framåt. Så ni som sitter i plexi beställnings tankar.. Skynda och beställ. Jag kommer ha en del hemma i lager. Men om det är något speciellt ni kollat in så får ni skynda.
Ni kommer förstås kunna beställa era varor som vanligt även under sommaren. Dom kommer dock leveras när plexifabriken öppnar igen:)
HÄR hittar ni min butik..
-
Jessica.. du frågade ang måtten på lampan.
djup 20x höjd 25x bredd 36 cm
-
-
Övriga plexiprylar att klicka hem..
Man kan som sagt specialbeställa bokstäver..eller siffror. Dessa går alldeles utmärkt att använda som fasadsiffror. Finns i 30 cm, 50 cm och 70 cm.
Själv har jag köpt nr 14 i strl 50 cm till mitt hus. Ni får se när jag fått upp dom.
Dessa finns att välja på. I shoppen hittar ni även ett annat typsnitt..
Hemma hos fru Sätterlund.
Den transparenta bokstaven blir alldeles underbar med ett dekorativt papper bakom..
Ska det va ska det vara ordentligt. Hemma hos mig hänger ett 70 cm stort K på väggen.. I love!
Vasen/krukan är min absoluta favorit.. Den kostar lite men är sååå underbar!! Har själv klickat hem ytterligare en..Jag måste ju ha två av allt. dessutom är den så fiffig för man kan vända på den- Själva plattan inuti är placerad så att man kan använda den som vas på ena hållet och kruka på andra. Hängde ni med. Den blir inte så djup på den sidan när man sätter i krukan. På så sätt slipper man dribbla med lekakulor och jord.. det är bara att sätta i sin planta som den är:)
Om du däremot har långa maffiga snittblommor (som din man gett dig för att du är SÅ fantastisk) så vänder du på steken och du kan fylla vasen med vatten..
Ugglan har ni ju sett. Jag har tagit hem ett gäng, så dom kommer finnas i lager.
Ljusstakar.. finns i tre olika strl. Ni hittar svarta, vita och transparenta.
Lamphuset..är så klart också en av mina favoriter..Jag har ett själv fast en annan variant. Jag kommer lägga upp min variant i shoppen. Det kommer även finnas möjlighet att beställa en mindre variant på detta.
Här kom dom trasperanta:)
ALLAS favorit:) Jag skulle kunna fylla en hel vägg!
-
-
Hoppas ni hittar nåt ni gillar.. Jag har lite mer på ingång.. Just det. Klockhuset skulle jag ju lägga upp. Det får jag fixa. Det finns två olika. Ett för barn, och ett för vuxna:)
-
Allt i plexi är framtaget i samarbete med I love plexi
det är alltså
Jtp-Design
by I Love PLexi.
Kram Jenny

Kommentarer

  • Hannah säger:

    känner ingen press... hää..... inte döda bloggen nu inte döda bloggen nu INTE döda bloggen nu ;)

    grymt sugen på dom dära tidningsställen........ men vi har en betongkruka för vägg på jobbet som jag konstaterat funkar oerhört bra som tidningsställ så jag fnular lite på det... ilandsproblem..? näässscchhhh...

    2011-06-09 | 21:31:47

Kommentera inlägget här: