jane the pain - inredning & sånt..

Vi har köpt segel....

Kategori: Inredning & inspiration

Tjohoo. Idag är det skolavslutning..Hur skönt är inte det då?? Dessutom är det Felix första skolavslutninig. Sen börjar han ettan..Det är verkligen helt sjukt. När blev han så stor?
-
Nu kan jag räkna mina sista arbetsdagar på en hand. Heeelt fantastiskt! PÅ fredag åker jag dessutom till Stockholm. Jag ska bo TVÅ dagar på hotell tillsammans med min bästa kompis Jessica. Hon bor i vanliga fall i Roskilde så vi ses liksom typ ALDRIG. Vi ska bara slappa, hänga dricka ett eller två glas (Jessica tänker nog hundra) vin och lyssna på Julio I..Jag tror att en och annan Lasse B skiva åker fram också;)
-
-
I går var vi på Ikea.. Mina ramar är äntligen inköpta. Vi köpte dessutom ett segeltak till altanen. Eftersom vi verkligen inte har råd att köpa en markis just nu så var detta ett ypperligt köp. Givetvis hade det inte den formen som jag önskade sååå lite pusslande kommer det bli ( det är alltid knussel när vi ska göra något). Vi kommer inhandla ett till sen så tror jag minsann att jag är nöjd:)
Bild från vår altan kommer så fort vi knusslat klart:)
Nästa vecka börjar golvläggningen här hemma:)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Hanna - Whiterainbow säger:

    Jag åker också till Sthlm im:-)

    Lite shopping och "semester"!



    Kram

    2011-06-09 | 13:08:47
    Bloggadress: http://www.whiterainbow.se
  • Anna säger:

    Vad snyggt det blev med seglet!



    Jag tackar ödmjukast för allt-i-allo-bagen som kom i dag :-) Jag gillar den redan massor! Kram Anna

    2011-06-09 | 22:14:14
    Bloggadress: http://tomteboanna.blogg.se/
  • Petran på DesignInsight säger:

    Lova att berätta hur golvet blir! vad ni valt osv. har ju planer på vita golv med ;) kram

    2011-06-09 | 23:15:10
    Bloggadress: http://designinsight.se
  • Tess säger:

    Välkommen till 08-land! :D



    Får man fråga vart seglet inhandlades? Och vad det kostade...? >:)

    2011-06-10 | 00:42:45
    Bloggadress: http://hellandglory.blogspot.com/

Kommentera inlägget här: