jane the pain - inredning & sånt..

Filip <3 Jessica

Kategori: Jag & familjen

Såg ni finalen av Let's Dance igår? Vi brukar aldrig titta på det i vanliga fall. Men just denna säsongen har Filip smygföljt det (jag har bara sett 1.5 avsnitt). Han är nämligen as-mega-super kär i Jessica Andersson.. Jag skulle bytas ut mot henne på en micro sekund om han fick möjligheten..TUR för mig att hon hittat en ny snubbe..
Man kan lugnt säga att Jessica Andersson kan tacka Filip för att hon vann. Vår telefonräkning kommer vara omöjlig att betala och vi kommer troligtvis få sälja huset..;)
Här har ni Jessica Andersson....och Filip som firar hennes seger....;)
Jenny

Kommentarer

  • ABBIE säger:

    YOU LOOK ONE MILLION TIMES BETTER THAN HER YOU ONLY NEED A STRICT DIET, NEW HAIRCUT AND SOFT MAKEUP!



    I WOULD DIE TO BE BORN WITH BLUE EYES!

    2011-03-26 | 13:44:06
  • jenny säger:

    SVAR:

    Abbie- Hmmm tack.. eller .. jag vet inte riktigt hur jag ska tolka din kommentar..?

    2011-03-27 | 10:31:22
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Didrikjennie säger:

    Good site, good idea, but, in my humble opinion, you need change design...

    2011-09-05 | 08:08:28
    Bloggadress: http://didrikjennie.blogocial.com

Kommentera inlägget här: