jane the pain - inredning & sånt..

Ge mig en Applåd:)

Kategori: Hemma hos mig..

Japp.. NU äntligen har jag lösningen på hur jag ska göra med Billy bokhyllorna och dess luckor..Jag har en Billy som är 80 cm bred..en Billy som är 40 cm bred.. Alltså 120 cm breda tillsammans..

Lösningen..Applåd högskåpsluckor till köksskåp (alltså vad kan man inte lösa med prylar från Ikea kök?)som är 195x60 cm.. Det måste ju bli perfekt!! Haha.. ack den som ger sig och börjar tänka på andra möbler..Grubblar man tillräckliget länge så....

Jag har nog inte sagt det?! Men Billysarna har åkt in på Hildas rum (istf hallen). Detta trots att jag är emot höga hyllor i barnrum. Men hennes Micro/mini rum rymmer inte alla prylar. Så nu måste vi bygga på höjden. Dessutom ska det ju bli kontor/lager/syrum där inne sen och då kommer det vara perfekt med hyllorna.. Luckorna är ytterst nödvändiga.. Annars ser det så rörigt ut och det gillas ju INTE! Undrar om jag ska fixa nån rolig text att sätta på luckorna?! Förslag?
Vi drar till Ikea imorgon... IGEN..Får se vad vi kommer hem med:)

Jenny

Kommentarer

  • Tina säger:

    F-N vad smart du är! Hoppas vi får se resultatet sen! Hoppas du hittar det du ska på Ikea. KRAM!

    2011-03-05 | 07:20:20
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Jenny säger:

    SVAR:

    Tina- Visst är jag;) Det skulle inte förvåna mig om luckorna är slut.DÅ BLIR JAG GALEN..Fotar givetvis när allt är på plats.

    Kram

    2011-03-05 | 08:44:03
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: