jane the pain - inredning & sånt..

Hiss eller diss?

Kategori: Jtp-Design

Idag har jag gjort en "knapp" till bloggen.. Alltså en som ni ska kunna kklicka på för att komma direkt till shoppen/jtp-design. Jag vill att den ska vara stilren och bildfri..Tydlig liksom. När ja mailat den till min privata data-nisse/min lillebror sa han att den var lite otydlig. Själv tycker jag inte att den kan bli mer tydligt.. Därför tänker jag låta er avgöra..
Tanken är att den ska ligga under min presentation.. Here i comes.. Ska jag köra på denna eller göra en TYDLIGARE?
Nåå vad sägs??
Jag tänker mest att den kanske är för blaffig.. Alltså för stor.. Säg nu ärligt. Jag blir inte sur..eller ja, det kanske jag blir..men bara lite en kort stund isf;)
Kram Jenny

Kommentarer

  • Jessica säger:

    Jag håller med din bror, den är lite "otydlig".

    Kanske är det teckensnittet? Lodräta?



    Ser i alla fall fram emot när du "slår upp portarna". =)



    kram

    2011-03-07 | 21:07:03
  • Linda säger:

    Jag tycker den ser väldigt tydlig ut. Kör på den tycker jag :-)

    2011-03-07 | 21:32:20
    Bloggadress: http://leonell.blogg.se/
  • jenny säger:

    jag tycker den var jättefin. Läcker & stilren. Ska bli kul att se vad du har för snyggt i shoppen.

    Kram

    2011-03-07 | 21:56:08
    Bloggadress: http://jennyshus.webblogg.se/
  • jenny säger:

    SVAR:

    Alla-Tack för era svar..:) Jag förstår dock inte otydligheten.. Jtp-design har jag ju tjatat om i hundra år.. sen står det klicka här. Får tänka och testa lite varianter..Så får vi se vad det blir..



    Tack tack så länge kraaam Jenny

    2011-03-07 | 22:55:16
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Tina säger:

    Nej jag tycker den är superfin! Jag förstår inte vad som är otydligt! Vad duktig du är som står i med din shop! Ska bli spännande att se allt du kommer sälja när den öppnar. Lycka till! KRAM!

    2011-03-08 | 07:36:42
    Bloggadress: http://familjenrosmer.blogspot.com
  • Alexandra säger:

    Den är snygg & stilren,men kanske en aningens för stor.Men jag tycker den är tydlig.Kram Alexandra.

    2011-03-08 | 07:55:18
    Bloggadress: http://www.alexoslillavrld.blogspot.com
  • Alma säger:

    Jenny:Jag tycker den var jättefin.Inte otydligt alls enligt mig;)

    2011-03-08 | 11:42:34
  • Sofia Selänger säger:

    Hallouuu!!



    Tycker den är supersnygg och jag lägger min röst på att du skall använda dig av den!!!!



    Läääängtar tills den kommer upp och kan användas :O)!



    Have a nice day!!!

    2011-03-08 | 14:39:32
  • MariaN säger:

    Jag tycker den är jättefin och tydlig, kanske liiiiite för stor. Kan storleken möjligen vara det som gör att folk upplever den som otydlig, att den liksom blir för stor för ögat???? (om du förstår vad jag menar)

    Ser fram emot premiären :)

    Kram Maria

    2011-03-08 | 15:59:50
  • Mi säger:

    Jag tycker den var snygg men Ja lite otydlig på de viset som någon här skrev. Lite dop stor sen att det är lodrätt va en kul idé men bokstäverna står trångt mot varann och för tjocka kanske de som gör de otydligt? Ger lite rörigt intryck. Prova gör vågrätt??

    2011-03-08 | 21:51:48
  • Mi säger:

    Jag tycker den var snygg men Ja lite otydlig på de viset som någon här skrev. Lite dop stor sen att det är lodrätt va en kul idé men bokstäverna står trångt mot varann och för tjocka kanske de som gör de otydligt? Ger lite rörigt intryck. Prova gör vågrätt??

    2011-03-08 | 21:52:31
  • jenny säger:

    SVAR:

    TACK för alla åsikter.. STOR hjälp.. :)

    2011-03-08 | 22:51:08
    Bloggadress: http://janethepain.se

Kommentera inlägget här: