jane the pain - inredning & sånt..

Hoppelihopp hopp...

Kategori: Hemma hos mig..

En sån här borde alla barn ha på sina rum.. Felix är sur för att inte han fick en på sitt rum.. Hilda däremot försöker härma Felix och hoppa på ett ben.. Det är URKUL att se..hehe..
Ni som undrar....JAAAAAAA den kommer i shoppen.. Så snart kan ni beställa hem en till era små hoppisar!! dessutom borde alla dagis ha en.. Eller hur!
Man måste inte sätta den på barnens rum heller. Jag hade gärna haft den i hallen eller i vardagsrummet. MEN så ska ju jag (vet att jag tjatar..) lägga nya golv.. Så därför fick den sitta på Hildas rum.
Kram på er..Jenny

Kommentarer

  • Stina säger:

    Härlig tavla! Vart har du köpt stringhyllan, fint med en vit sådan. =)

    2011-03-20 | 15:51:39
  • Maria säger:

    Hej! Jättefin blogg du har! Den kommer jag att läsa!

    Blev jättesugen på en sån där "Hoppahage" på golvet, när börjar du sälja den?? Pris?

    2011-03-20 | 22:51:38
  • jenny säger:

    SVAR:

    Stina-Hyllan kommer från Bauhaus. Det finns liknande på Mio också.



    Maria- Tack söta du:) Hagen kommer finnas i min shop och jag väntar bara på lite smågrejjer nu sen så öppnar jag. Allra senast öppnar jag den 31 mars.

    2011-03-21 | 08:23:56
    Bloggadress: http://janethepain.se
  • Maria säger:

    Vilken häftig hopphage. mycket roligare och snyggare än en vanlig matta i exempelvis barnrummet, var har du köpt alfabetstavlan- den var himla snygg den också.

    mvh Maria

    2011-03-30 | 19:19:33

Kommentera inlägget här: